جزئیات جدیدی از جانشین گلکسی فولد سامسونگ فاش شد

شرکت سامسونگ در رویداد ۱۱ فوریه خود سری گلکسی اس ۲۰ را معرفی خواهد کرد. در کنار آن قرار است شاهد معرفی یک گزینه تاشو به نام Galaxy Z Flip باشیم که تاکنون شایعات مختلفی درباره این اسمارتفون تاشو دریافت کردیم. اما گویی بزودی جانشین گلکسی فولد رونمایی خواهد شد. با وب سایت بروزنیوز همراه باشید.

به گزارش SamMobile، گوشی هوشمند Galaxy Z Flip در واقع جانشین گلکسی فولد سال گذشته نیست و یک مدل دیگر تلقی می‌شود. در این بین باید بزودی شاهد معرفی جانشین پرچمدار گلکسی فولد پرحاشیه سال ۲۰۱۹ سامسونگ باشیم.

در گزارش تازه انتشاریافته مشخص شد، این مدل با اسم رمز Winner2 در دست توسعه است. اگر به یاد داشته باشید، سال گذشته گلکسی فولد با اسم رمز Winner آشکار شده بود. طبق شایعات این مدل از پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ برخوردار بوده و از شبکه LTE یا ۵G برخوردار است.

جانشین گلکسی فولد سامسونگ قوی تر از همیشه

همچنین دارای نمایشگر ۸ اینچی باریک بوده که از شیشه UTG ساخته می‌شود. دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی داشته و احتمالا از قلم اس پن و حافظه رم ۱۲ گیگابایتی برخوردار است. جانشین Galaxy Fold به طور کلی گزینه بهتر نسبت به گلکسی زد فلیپ آینده است و به نوعی سامسونگ می‌خواهد  با گلکسی زد فلیپ گزینه ارزان قیمت در اختیار مخاطبان قرار دهد.

گلکسی زد فلیپ دارای پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ و دوربین عقب ۱۲ مگاپیکسلی است. به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند و نباید به شایعات پرداخت.

 

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *