جیپ دوچرخه ساز خواهد شد

برند جیپ به عنوان یکی از خودروسازان شناخته شده در زمینه تولید شاسی بلند‌های آفرود بوده که به نظر می‌رسد، قصد دارد بزودی از اولین دوچرخه خود آن هم به عنوان یک مدل الکتریکی رونمایی به عمل آورد. با وب سایت بروزنیوز همراه باشید.

شرکت خودروسازی جیپ همیشه محبوبیت بالایی در سگمنت مدل‌های شاسی بلند داشته و در این بین قصد دارد علاوه بر خودرو سایر محصولات وسیله نقلیه هم به سبد تولید بیافزاید. باتوجه به گسترش محبوبیت اسکوترها در بازار، عجیب نیست که جیب هم به تولید دوچرخه یا اسکوتر الکتریکی بپردازد.

طی رویداد Super Bowl LIV این شرکت خبر از معرفی یک دوچرخه الکتریکی کارآمد داده که به موتور ۷۵۰ واتی مجهز است و با یک بار شارژ مسافت ۶۴ کیلومتری را به حرکت درخواهد آمد. در حالی که اطلاعات بیشتری از دوچرخه الکتریکی جیب در دست نیست، این مدل به جای دیسک ترمز ۴ پیستونی Tektro Dorado، از دیسک ترمز سبک Magura بهره خواهد برد.

جیپ دوچرخه می سازد

این گزارش افزود دوچرخه از باتری ۸۴۰ وات ساعتی در کنار سیستم تعلیق عقب RockShox و تعلیق جلو معکوس برخوردار است. بنابراین با یک دوچرخه الکتریکی انعطاف پذیر و نرم در حرکت رو به رو خواهیم بود. احتمالا مدل در تاریخ ۲۰ فوریه طی Groundhog Day رونمایی شود.

به هر حال جهت کسب اطلاعات بیشتر باید منتظر ماند این شرکت آمریکایی از دوچرخه کارآمد الکتریکی خود رونمایی به عمل آورد. شایان ذکر است این دوچرخه دارای تایرهای ضخیم بوده تا ثبات حرکتی به وجود آورد.

 

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *