تصاویر انیمیشن The Last of Us فاش شد

بر اساس گزارشی از وب‌سایت‌های IGN و Nerd4.life، تصاویری از انیمیشن لغو شده‌ی The Last of Us به بیرون درز کرده است. در ادامه با بروزنیوز همراه باشید.

به نظر می‌رسد که این انیمیشن بین فاصله‌ی زمانی نسخه‌های اول و دوم The Last of Us جریان داشته و جوئل (Joel) و الی (Ellie) را مجددا در داستان‌هایی غم‌انگیر قرار می‌دهد. بر اساس توضیحات وب‌سایت Nerd4.life، این انیمیشن ۲۰ دقیقه‌ای قرار بود داستان بازی The Last of Us را نیز در قالب جدیدی به طرفداران قدیمی و جدید ارائه دهد. همچنین استودیوی آدفلوز (Oddfellow’s) وظیفه‌ی توسعه‌ی آن را بر عهده داشت و این انیمیشن نیز از فیلم‌های انیمیشنی مرتبط با Blade Runner و Animatrix الهام گرفته است. اما متاسفانه در نهایت شرکت سونی (Sony) تصمیم گرفت که آن را تولید نکند.

شما می‌توانید تصاویر فاش شده را در قسمت پایین مشاهده کنید:

 

به هرحال خوش‌بختانه بازی The Last of Us Part 2 در سال جاری منتشر خواهد شد و طرفداران به زودی می‌توانند به دنیای این مجموعه بازگشته و ماجراجویی‌های جدید جوئل و الی را دنبال کنند.

بازی The Last of Us Part 2 در تاریخ ۴ می ۲۰۲۰ میلادی برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند اخبار و اطلاعات مرتبط با این بازی را از نشانی قرار گرفته، مطالعه و یا دنبال نمایند.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

1 دیدگاه در “تصاویر انیمیشن The Last of Us فاش شد

خیلی دوست دارم نسخه۱ رو بازی کنم ببینم چیه این همه ازش تعریف میکنن.البته حالا که اسپویل شده همش چه فایده.امیدوارم بتونم۲ رو بازی کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *