یکی از توسعه‌دهندگان بازی Cyberpunk 2077 شایعات مربوط به تاخیر انتشار آن را رد کرد

همان‌طور که مطلع هستید، به تازگی شایعاتی در فضای مجازی منتشر شده که از دلایل به تعویق افتادن انتشار بازی Cyberpunk 2077 حکایت دارد. اکنون به نظر می‌رسد که آن‌ها حقیقت نداشته و ما نیز در ادامه به مرور دلیل آن می‌پردازیم؛ پس با بروزنیوز همراه باشید.

به تازگی کوری بارلوگ (Cory Barlog)، کارگردان بازی God of War، با ارسال پیامی در صفحه‌ی شخصی خود اظهار داشته است که «اجرای نامناسب بازی‌ها برروی پلتفرم‌های مختلف، پیش از فرایند نهایی گلد شدن آن‌ها امری عادی و مشترک است».

بر اساس توضیحات وی می‌توان برداشت کرد که به تعویق افتادن انتشار این بازی تنها به دلیل اجرای ناقص برروی کنسول‌های نسل جاری نیست. اما یکی از اعضای تیم توسعه‌دهنده‌ی استودیوی سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt Red) یعنی بنزنزیمرن (Benzenzimmern) نیز در انجمن رسمی این استودیو به صحبت‌های کوری بارلوگ واکنش نشان داده و اظهار داشته است:

کوری بارلوگ به نکته دقیقی اشاره کرده است. البته که ما در حال بهینه‌سازی این بازی به منظور اجرا برروی پلتفرم‌های مقصد آن هستیم؛ زیرا این فرایندی است که در مراحل پایانی توسعه رخ می‌دهد. همچنین بسیاری از موارد نیز در دست بهینه‌سازی قرار ندارند زیرا امکان تغییر آن‌ها وجود دارد.

با این تفاسیر، بسیار آسان است که در این مرحله موضوعی را انتخاب و از آن شایعه ساخت. اما این شایعات حقیقت نداشته و دلایل دیگری پشت این تاخیر وجود دارد. در خلال این موضوعات، نظر شخصی من این است که برطرف‌سازی ایرادات دلیل آن بوده و در نهایت این مورد به بهینه‌سازی بهتر ختم خواهد شد. در نتیجه هیچ رازی پشت این موضوع وجود نداشته و ما تنها در تلاش هستیم تا بازی بهتری را ارائه دهیم.

بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ پنج‌شنبه، ۲۷ شهریور ماه ۱۳۹۹ (۱۷ سپتامبر ۲۰۲۰ میلادی) برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند اخبار و اطلاعات مرتبط با این بازی را از نشانی قرار گرفته، مطالعه و یا دنبال نمایند.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

8 دیدگاه در “یکی از توسعه‌دهندگان بازی Cyberpunk 2077 شایعات مربوط به تاخیر انتشار آن را رد کرد

تصور پلی کردن این بازی دیوونم میکنه.کیانوهم که توش هست دیگه چه شود…باویچر۳ که خیلی حال کردم.ولی لعنتی بد تاخیری خورد،ای کاش نمیخورد (:dash:)

۱

شپرد خیلی واسش هایپ بودم… ولی اول شخص بودنش و تریلر آخرش یکمی هایپمو کم کرده. خیلی دوست داشتم تو دنیای سایبرپانکی به حالت سوم شخص فقط قدم بزنم.

۱

من وقتی قیافه جانی سیلورهند رو دیدم خیلی ضد حال خوردم شبیه هرچیزی بود بجز کیانو ریوز
دیگه چه فایده ایی داره که یه ساعت بشینیم شخصیتمون رو درست کنیم وقتی که حتی تو کاتسین های بازی هم نمیتونیم ببینیمش.

تا دندان مشه شخصی سازی کرد بعد میری تو گیم میبینی نای شخصیت اول شخصه 😐 دقیقا طراحی جانی همچین بهینه نبود.
به هر حال گیم خوبی میشه ولی باید صبر کنیم شاید ما واقعا تصورمون از شخصی سازی این گیم غلطه O.O

معلومهdoomدل همه رو برده و باعث شده بقیه گیمها به فراموشی سپرده بشن.خخخ (:acute:)

آره موافقم…سوم شخص باحال تر به نظر میرسه تا اول شخص.نمیدونم چرا سازندگان همچین تصمیمی گرفتن.?

آقای آهاز چطوری باید عکس پروفایل گذاشت؟ (:unknw:)

هنوز اضافه نشده بزار مشکلات سرور کامل برطرف بشه دارن دوستان روی عکس پروفایل هم کار میکنن همزمان
خودم پیگیرشم به زودی درست میشه ;]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *