تریلر جدیدی از بازی Lost Words: Beyond the Page منتشر شد

تریلر جدیدی از بازی Lost Words: Beyond the Page منتشر شد که به بخش‌های مختلفی از داستان و گیم‌پلی آن می‌پردارد. در ادامه با بروزنیوز همراه باشید.

این بازی توسط استودیوی اسکچ‌بوک گیمز (Sketchbook Games) توسعه یافته و ریانا پراچت (Rhianna Pratchett)، نوسنده‌‎ی بازی‌های Heavenly Sword و Overlord Fame، وظیفه‌ی داستان‌نویسی آن را بر عهده دارد. همچنین وی نقش بزرگی را در خلق ریبوت Tomb Raider بر عهده داشته است.

در این بازی شما در نقش شخصیت اصلی آن یعنی آیزی (Izzy) قرار می‌گیرید. این شخصیت از دنیای واقعی خارج شده و خود را در دنیایی فانتزی به نام استوریا (Estoria) می‌یابد که توسط خود وی خلق شده است. مراحل این بازی توسط تصورات و خاطرات وی شکل گرفته و تصمیمات بازی‌بازان بر شکل‌گیری آن‌ها نیز اثرگذار است. همچنین گیم‌پلی و روایت این بازی نیز به یکدیگر گره خورده و شما اگر می‌خواهید معمایی در رابطه با تعمیر وسیله‌ای را انجام دهید، بایستی با کلمه تعمیرات تعامل داشته باشید. این موضوع باعث می‌شود که هر بار تجربه‌ی بازی برای شما منحصر به فرد جلوه کند.

علاقه‌مندان می‌توانند تریلر منتشر شده را در قسمت پایین تماشا نمایند:

بازی Lost Words: Beyond the Page در بهار سال ۲۰۲۰ میلادی برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. همچنین شرکت موداس گیمز (Modus Games) وظیفه‌ی انتشار آن را برعهده داشته و این این عنوان با قیمت ۱۹.۹۹ دلار به فروشگاه‌ها ارسال خواهد شد.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *