فوجی فیلم دوربین بدون آینه جدید X-T200 را معرفی کرد

شرکت فوجی فیلم یکی از برندهای مطرح تولیدکننده دوربین عکاسی بوده که به تازگی جانشین دوربین بدون آینه X-T100 را با قیمت مناسب و برخی مشخصات جدید به عنوان X-T200 رونمایی کرده است. با وب سایت بروزنیوز همراه باشید.

دوربین X-T200 از طراحی جدید نسبت به X-T100 برخوردار است که باید به دستگیره جدید در قسمت جلو و کاربری راحت‌تر اشاره کرد. در قسمت عقب جوی استیک جای خود را به کلیدهای کوچک دایره‌ای داده است.  همچنین در مقایسه با نسل قبل ۸۰ گرم وزن کمتری دارد.

X-T200 از سنسور ۲۴.۲ مگاپیکسلی APS-C که در مدل X-A7 هم شاهد آن بودیم، برخوردار است. سیستم فوکوس نسبت به قبل بهبود پیدا کرده و از تشخیص فاز بهتری درون حسگر بهره می‌برد. به نوعی سنسور جدید سرعت شاتر ۳.۵ برابر بیشتر نسبت به قبل داشته و به گفته فوجی فیلم قابلیت عکسبرداری پی در پی ۸ فریم برثانیه با سیستم AF تدارک دیده شد.

فوجی فیلم و معرفی دوربین بدون آینه جدید

این دوربین از همان صفحه نمایش لمسی X-A برخوردار بوده و تفاوتی پیدا نکرد. این نمایشگر نسبت تصویر ۱۶:۹ داشته و برای فیلمبرداری قابلیت بهینه شدگی تا شدت روشنایی ۱۰۰۰ نیت را داراست. منظره یاب الکترونیکی نیز همان نمونه موجود در X-T100 است، با بزرگنمایی ۰.۶۲x و رزولوشن ۲.۳۶M نقطه‌ای. X-T200 دارای ویژگی‌های ضبط فیلم به طور قابل توجه بهبود یافته‌تر نسبت به قبل است، این در حالی بوده که دوربین X-T100 فیلمبرداری ۴K را در ۱۵fps انجام می‌داد اما X-T200 می‌تواند با کیفیت ۴K در ۳۰fps و ۱۰۸۰پیکسل در ۱۲۰fps فیلمبرداری داشته باشد.

دوربین جدید فوجی فیلم از پورت میکروفون، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و پورت USB-C برخوردار است. افراد می‌توانند با این دوربین در حالت HDR یا SDR به ضبط ویدئو بپردازند و با وضوح بزرگ لذت ببرند. شرکت Fujifilm سعی کرده بهبود عملکردی نسبت به قبل ارائه دهد و چنین نیز شد.

محصول جدید فوجی فیلم با بدنه خالص ۷۰۰ دلار است اما در کنار کیت XC15-45mmF3.5-5.6 OIS PZ باید هزینه ۸۰۰ دلاری پرداخت کرد. دوربین X-T200 قرار است از ماه فوریه راهی بازار شود.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • خانه
  • فناوری
  • فوجی فیلم دوربین بدون آینه جدید X-T200 را معرفی کرد