شایعه: ریبوت Star Wars: Knights of the Old Republic در دست توسعه قرار دارد

به نظر می‌رسد که شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts) با انتشار بازی Star Wars Jedi: Fallen order به موفقیت بزرگی دست یافته و اکنون در حال توسعه‌ی ریبوت بازی Star Wars: Knights of the Old Republic است. در ادامه با بروزنیوز همراه باشید.

شخصی با نام کاربری Cinelinx که ادعای داشتن اطلاعاتی از سریال Obi-Wan Kenobi با نقش‌آفرینی اوان مکگرگور (Ewan McGregor) را می‌کند، به تازگی اظهار داشته است که نسخه‌ی جدیدی از سری  Knights of the Old Republic در دست توسعه قرار دارد. بر اساس توضیحات وی، این بازی قرار است ریبوتی بر این مجموعه باشد و داستان آن را ادامه دهد. همچنین این بازی قرار است از عناصر موفق دو نسخه‌ی پیشین این مجموعه استفاده کرده و آن‌ها را در قالب جدیدی ارائه دهد.

به نظر می‌رسد که این بازی از سال ۲۰۱۵ میلادی در دست توسعه قرار دارد ولی برای مدتی توسعه‌ی آن متوقف شده و اکنون مجددا مراحل آماده‌سازی آن آغاز شده است. همچنین شایعاتی نیز در گذشته منتشر شده که حاکی از این است که شرکت الکترونیک آرتس در حال توسعه‌ی نسخه‌های مختلفی از مجموعه‌ی Star Wars بوده و یکی از آن‌ها ادامه بازی Star Wars Jedi: Fallen Order است. همچنین داستان یکی دیگر از آن‌ها نیز قرار است به موازات فیلم جدید این مجموعه پیش برود.

به هرحال این موضوع تنها یک شایعه بوده و بایستی تا انتشار بیانیه‌ی رسمی توسط شرکت الکترونیک آرتس صبر کنیم.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

4 دیدگاه در “شایعه: ریبوت Star Wars: Knights of the Old Republic در دست توسعه قرار دارد

یک خبر عالی برای طرفدارای استاروارز. البته اگر واقعی باشه. (:pardon:)

۱

فک می کردم فقط من بیدارم الان ?? Haha

چه کنیم‌که فقط به امید گیم زنده ام.

Video Game is Love, Video Game is Life ⭐️⭐️

۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *