لنوو تبلت اقتصادی M10 FHD REL را معرفی کرد

شرکت لنوو یکی از برندهای مطرح تولیدکننده تلفن هوشمند و دستگاه‌های رایانه‌ای بوده که به تازگی از تبلت اقتصادی میان رده جدید خود به نام M10 FHD REL رونمایی به عمل آورده است. با وب سایت بروزنیوز همراه باشید.

همانطور که گفته شد، لنوو به تازگی از تبلت خوش قیمت و کاربردی M10 FHD REL رونمایی به عمل آورده که یک گزینه کارآمد برای کاربری روزانه است. این تبلت مشخصات خیره کننده یا پرچمدار نداشته تا کاربر شگفت زده کند، اما در سطحی ایده آل هست تا روزانه نیاز مخاطب خود را به راحتی برطرف سازد.

از مشخصات کلیدی M10 FHD REL باید به صفحه نمایش ۱۰.۱ اینچی FHD IPS اشاره کرد که در کنار آن یک سنسور ۵ مگاپیکسلی دوربین سلفی تعبیه شد. در بخش عقب یک دوربین ۸ مگاپیکسلی قرار گرفته و برخلاف تبلت‌های موجود، با دوربین دوگانه همراه نیست.

تبلت لنوو M10 FHD REL یک میان رده خوش استایل

گذشته از آن باید به پردازنده هشت هسته‎ای اسنپدراگون ۴۵۰ پرداخت که گزینه مناسبی برای تبلت خوش قیمتی چون M10 FHD REL است. حافظه رم ۳ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی، دیگر مشخصه محصول تازه معرفی شده لنووست. اسلات microSD به کار گرفته شده تا افراد در صورت عدم کافی بودن ظرفیت ذخیره سازی، به ارتقا حافظه داخلی تبلت خود بپردازند.

سیستم عامل اندروید ۹.۰ پای نیز می‌تواند به عنوان بخش نرم افزار محسوب شود. همچنین باتری ۷۰۰۰ میلی آمپرساعتی وجود دارد که از طریق پورت microUSB قابل شارژ است. پشتیبانی از وای فای دو باند، بلوتوث، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و رادیو اف ام دیگر مشخصه تبلت میانه رده M10 FHD REL است.

به هر حال لنوو همیشه گزینه‌های اقتصادی برای مشتریان خود معرفی می‌کند و M10 FHD REL نیز چنین مدلی قلمداد می‌شود. تبلت جدید لنوو بزودی با قیمت ۱۹۶ دلار عرضه خواهد شد و برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت لنوو مراجعه داشته باشید.

 

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *