مردگان واقعیت مجازی | نقدها و نمرات بازی The Walking Dead: Saints and Sinners

سرانجام بازی واقعیت مجازی The Walking Dead: Saints and Sinners نیز منتشر شد و به نظر می‌رسد که با توجه به بازخوردهای نسبتا مثبتی که دریافت کرده، بسیاری از طرفداران این مجموعه را خوشحال کرده است. در ادامه با بروزنیوز همراه باشید.

بازی The Walking Dead: Saints and Sinners که توسط استودیوی اسکای‌دنس اینتراکتیو (Skydance Interactive) توسعه یافته است، بازی‌بازازن را راهی ماجراجویی جدیدی در دنیای The Walking Dead می‌کند و قرار است اکشنی ناب را به کاربران هدست‌های واقعیت مجازی ارائه نماید. اکنون نقدها و نمرات این بازی منتشر شده است که نوید عنوانی رضایت‌بخش را به طرفداران این مجموعه می‌دهد.

Road to VR: 9/10

بازی The Walking Dead: Saints and Sinners عنوانی با عناصر خفیف نقش‌آفرینی بوده که به شدت خواستار بزرگتر بودن است. اگرچه که این موضوع در نهایت نتوانسته مانع بر ارائه‌ی داستانی رضایت‌بخش، فیزیک مناسب بر پایه کشتار زمابی‌ها و حس و حال غرق کننده‌ی و جدا مرگبار آن به مانند کامیک‌های این مجموعه باشد.

Trusted Reviews: 8/10

بازی The Walking Dead: Saints and Sinners عنوانی لذتبخش و غرق کننده در دنیای مردگان متحرک است. اما گاه‌گاهی چند مشکل جزئی مانع از موفقیت کامل آن می‌شود.

Windows Central: 8/10

این بازی یک بقا در دنیای زامبی‌ها و در بهترین حالتش است.

Destructoid: 75/10

صرف نظر از چند مشکل فنی، این بازی افتخاری برای این مجموعه محسوب می‌شود.

بازی The Walking Dead: Saints and Sinners در حال حاضر برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد. همچنین این بازی در سال جاری برروی هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن وی‌آر نیز منتشر خواهد شد.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

1 دیدگاه در “مردگان واقعیت مجازی | نقدها و نمرات بازی The Walking Dead: Saints and Sinners

درعین ناباوری نمرات خوبی گرفته.

۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *