رویکرد بازاریابی سری Call of Duty هم‌چنان به شرکت سونی متمایل خواهد بود.

همان‌طور که مطلع هستید، شرکت سونی (Sony) حق امتیاز باززاریابی مجموعه‌ی محبوب Call of Duty را برای ۴ سال است که در اختیار داشته و اکنون به نظر می‌رسد که این موضوع نیز در آینده تغییر نخواهد کرد. در ادامه با بروزنیوز همراه باشید.

به تازگی شرکت اکیتیویژن (Activision)، ناشر مجموعه‌ی Call of Duty، پیامی را در صفحه‌ی رسمی بخش Call of Duty League ارسال کرده و هم‌چنان شرکت سونی را همکار لیگ و چالش‌آفرینان سری Call of Duty خطاب کرده است. متن این پیام بدین شرح است:

ما مفتخریم که اعلام کنیم شرکت سونی همکار رسمی لیگ و چالش‌آفرینان سری Call of Duty است.

با این تفاسیر، عرضه‌ی کنسول پلی‌استیشن ۵ نیز با ادامه‌ی همکاری شرکت‌های سونی و الکترونیک آرتس همراه خواهد شد. قطعا مجموعه‌ی Call of Duty نیز با بازی Call of Duty: Modern Warfare به موفقییت بزرگی دست یافته است که به زودی برگ برنده‌ای برای شرکت سونی نیز محسوب خواهد شد. به هر حال Call of Duty یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های صنعت بازی‌های ویدئوی محسوب شده و قطعا برای بسیاری از شرکت‌ها نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. در نتیجه ادامه‌ی این همکاری چندان غافل‌گیرانه محسوب نمی‌شود.

بازی Call of Duty: Modern Warfare در حال حاضر برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید اخبار و اطلاعات مرتبط با این بازی را از نشانی قرار گرفته، مطالعه و یا دنبال نمایید.

بیشتر بخوانید  شایعه: کنسول پلی‌استیشن 5 هم‌چنان عملکرد بهتری را از نظر اجرا نسبت به اکس‌باکس سریز اکس ارائه می‌کند
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

1 دیدگاه در “رویکرد بازاریابی سری Call of Duty هم‌چنان به شرکت سونی متمایل خواهد بود.

چه جالب.کالاف رو فقط به خاطر کمپیناش دوست دارم.که البته این نسخه جدید کرک نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *