رونمایی MSI از نمایشگرهای گیمینگ با نرخ نوسازی بیش از ۱۴۴ هرتز

شرکت MSI یکی از برندهای مطرح تولیدکننده لوازم کامپیوتری و سیستم‎های رایانه‌ای دسکتاپی به تازگی از چند نمایشگر گیمینگ حرفه‌ای برای ورزش‌های الکترونیکی رونمایی کرد. با وب سایت بروزنیوز همراه باشید.

اولین مدل معرفی شده Optix MAG251RX نام داشته و با صفحه نمایش ۲۴.۵ اینچی و پنل IPS مدت زمان پاسخگویی ۱ میلی ‌ثانیه‏‌ای دارد. وضوح آن FHD بوده و نرخ نوسازی نمایشگر آن به ۲۴۰ هرتز می‌رسد.

این مانیتور با فناوری جی سینک انویدیا و فری سینک AMD همراست. دومین مدل‌ها Optix G271 و Optix G241 نام دارند که با سایز صفحه نمایش ۲۶ و ۲۴ اینچی عرضه خواهند شد. آخرین مدل نیز MAG322CR نام داشته و با سایز ۳۱.۵ اینچی و پنل منحنی ۱۸۰ هرتزی گزینه‌ای حرفه‌ای است.

نمایشگرهای گیمینگ با نرخ نوسازی ویژه MSI

دو مدل سری Optix G با نمایشگر ۲۴ و ۲۷ اینچی هر دو از پنل IPS برخوردار هستند و از وضوح FHD و نرخ نوسازی ۱۴۴هرتزی بهره می‌برند. مدت زمان پاسخگویی آنها نیز به ۱ میلی ‌ثانیه هم می‌رسد.

دیگر مدل‌ها یعنی G271 و G241 تاریخ عرضه و قیمت مشخصی ندارند. اما نسخه MAG251RX با قیمت ۳۳۹ دلار هم اکنون برای خرید دردسترس است. برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت msi مراجعه داشته باشید.

این شرکت تایوانی در نظر دارد محصولات گیمینگ جذابی را در بازار عرضه دارد و بزودی باید در انتظار لپ تاپ‌های گیمینگ این برند باشیم.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *