شایعه: نسخه‌ی جدیدی از بازی Sherlock Holmes در دست توسعه قرار دارد

استودیوی فراگورز (Frogwares)، خالق سری Sherlock Holmes، به تازگی پیامی را ارسال کرده است که احتمالا به نسخه‌ی جدیدی از این مجموعه اشاره دارد. در ادامه با بروزنیوز همراه باشید.

گزارشی در سال ۲۰۱۹ میلادی منتشر شد که به خارج شدن بازی Sherlock Holmes: Crimes and Punishment از فروشگاه پلی‌استیشن اشاره می‌کرد. اکنون با مداخله شرکت فوکس هوم اینراکتیو (Focus Home Interactive)، این اتفاق رنگ واقعیت به خود نخواهد گرفت و امروز استودیوی فراگورز به همین مناسبت پیامی را در صفحه‌ی رسمی خود ارسال و این خبر خوشحال کننده را به طرفداران ارائه کرده است.

اما در کنار این موضوع، آن‌ها اظهار داشتند که این تنها آغازی بر ماجراهای کارآگاه مشهور ما خواهد بود که احتمالا به نسخه‌ی جدیدی از آن اشاره دارد. طبق رسم همیشگی، این موضوع به شدت در فضای مجازی محبوب شد و اکنون بسیاری از طرفداران بی‌صبرانه منتظر اخبار جدیدی از آن هستند. استودیوی فراگورز در این خصوص اظهار داشت:

ما به شدت تلاش کردیم تا این بازی را مجددا در بخش اروپای فروشگاه پلی‌استیشن برگردانیم. اما به شما اطمینان می‌دهیم که این تازه شروع ماجراهای بزرگترین کاراگاه دنیا است.

قطعا این صحبت‌های تاییدیه‌ای بر وجود نسخه‌ی جدیدی از سری Sherlock Holmes نیست ولی به نظر می‌رسد که آن‌ها پروژه‌ای مرتبط با این مجموعه را در دست توسعه دارند. به هر حال این موضوع تنها در حد یک شایعه باقی می‌ماند و بایستی تا انتشار اطلاعات بیشتری از سوی آن‌ها صبر کنیم.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

5 دیدگاه در “شایعه: نسخه‌ی جدیدی از بازی Sherlock Holmes در دست توسعه قرار دارد

اصلن نبا بازیش نه با فیلمش نه با سریالش هیچ‌میونه ای ندارم درست مثل هری پاتر.

سریالش که بندیکت کامربچ بازی میکنه، فصل اولش خیلی گیرا و زیبا بود. فصل دومم خوب بود.

بندیکت کامبریج فقط تویimitation game.بازیش حرف نداشت مثل خود فیلم.

من رفتم سراغbreaking سیزن۲ اپیزود۴. 🙂

۱

Have Fun ??

۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *