ویدئوی جدید بازی Doom Eternal به درجه‌ی سختی Brutal Nightmare می‌پردازد

در پی نزدیک شدن به زمان عرضه‌ی بازی Doom Eternal و انتشار اطلاعات و نمایش‌های جدید آن، ویدئوی جدیدی منتشر شده است که به شیاطین سایبردیمن (Cyberdemon) و درجه‌ی سختی Brutal Nightmare می‌پردازد.

شکی نیست که بازی ‌‌Doom Eternal، هیجان و خشونت بسیاری را در خود جای داده و حس تنش و فشار خون بازی‌بازان را به شدت افزایش خواهد داد. اکنون در پی انتشار ۱۰ دقیقه‌ی ابتدایی این بازی، تریلری منتشر شده است که با استفاده از نشان دادن درجه‌ی سختی Brutal Nightmare، تنش‌ها و روند سریع گیم‌پلی این عنوان را به نمایش می‌گذارد.

این تریلر توسط شخصی در سایت Youtube با نام کاربری TheSpudHunter منتشر شده و ۱۵ دقیقه از درجه‌ی سختی یاد شده را در معرض نمایش قرار می‌دهد. همچنین در کنار آن، مبارزات هیجان‌انگیز با شیاطین سایبردیمن را نیز در این ویدئو شاهد هستیم.

شما می‌توانید ویدئوی منتشر شده را در قسمت پایین تماشا کنید:

بازی Doom Eternal در تاریخ جمعه، ۱ فروردین ماه ۱۳۹۸ (۲۰ مارس ۲۰۲۰ میلادی) برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. همچنین این بازی در تاریخی نامشخص برروی کنسول نینتندو سوییچ نیز منتشر خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند اخبار و اطلاعات مرتبط با این بازی را از نشانی قرار گرفته، مطالعه و یا دنبال نمایند.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

3 دیدگاه در “ویدئوی جدید بازی Doom Eternal به درجه‌ی سختی Brutal Nightmare می‌پردازد

اسمشم ترسناکه چه برسه به تجربش.من‌که همیشه بازیاروnormal میرم‌. 🙂

۱

۱ فروردین رو خط بزن، جاش ??? بزار

۱

آره واقعا…فقط امیدوارم زود کرک بشه 🙂

۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *