تصویر زیبایی از بازی The Last of Us Part 2 توسط طرفداران منتشر شد

طرفداران به شدت منتظر انتشار بازی The Last of Us Part 2 در ماه می هستند و روزانه تصاویری ساختگی را برای سازندگان آن ارسال می‌کنند که به فن آرت (Fan Art) شهرت دارند. اکنون تصویر زیبایی از این بازی به سبک پوستر فیلم‌های سینمایی خلق شده است که به شدت مورد توجه بازی‌بازان و توسعه‌دهندگان این عنوان قرار گرفته است.

شخصی با نام کاربری Shinobi2u این تصویر را خلق کرده و در سایت DeviantArt به اشتراک گذاشته است. این تصویر شامل شخصیت‌های محبوب سری شده و ترتیب قرارگیری شخصیت‌ها در آن به مانند فیلم‌های سینمایی است. همچنین چند صحنه‌ی به یادماندنی از این بازی نیز در این تصویر قرار گرفته که بار احساسی آن را افزایش داده است.

درست است که استودیوی ناتی داگ (Naughty Dog) به شدت در حال بهینه‌سازی بازی The Last of Us Part 2 بوده و تا حدودی در سکوت خبری به سر می‌برد، اما طرفداران خود دست به کار شده‌اند و به تازگی نیز ویدئویی ۹ دقیقه‌ای از دموی سال گذشته این بازی را منشر کرده‌اند که تنها از صدای اصلی بازی برخوردار بوده و بخش ارتقای سلاح را به طور کامل‌تری در معرض نمایش قرا می‌دهد.

شما می‌توانید ویدئوی منتشر شده را در قسمت پایین مشاهده کنید:

بازی The Last of Us Part 2 در تاریخ ۴ می ۲۰۲۰ میلادی برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند اخبار و اطلاعات مرتبط با این بازی را از نشانی قرار گرفته، مطالعه و یا دنبال نمایند.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

10 دیدگاه در “تصویر زیبایی از بازی The Last of Us Part 2 توسط طرفداران منتشر شد

زیباست…

۱

خبر از استاد اعظم‌کوجی هست.با لست مشکل دارم‌چون انحصاریه 😀

اصلنم عکسش خوب نیست…چرا به این بازی اینقدر توجه‌میشه؟بخدا قسم اونقدر چیز خفنی هم نیست…اورریتدتر از لست وجود نداره اصلن…به جان خودم.

۱

حالا من نمیگم بده…ولی بیشتر میگن:بهترین بازی تاریخ نسل بشر…بخدا قسم حتی نزدیک این لقب هم نیست….توی گیمفا از ازاین بازی بد بگیم انگار بهشون فحش دادیم.

۲

بهترین گیم تمام دوران واسه من سه گانه ی کلاسیک God هست ولی ده سال اخیرم TLOU هست
اگر PS4 دستت رسید حتما تموم کردی روی درجه سختی آخر برو. تا اون موقع که تجربهش کردم، تا این حد تنش، گان پلی نامبر وان و نرمو یکجا با هم احساس نکرده بودم.
حتی یبارم با دوستم خونشون لستو روی درجه سختی اخر رفتیم که فوق العاده خاطره ی به یادماندنی ای واسمون شد.

واقعا جالبه.من فقط گاد۲ رو بازی کردم و تجربه طلایی و بهشتی و خیلی خیلی عالی بود واقعا.با همین هوی رینم بازی کردم.یادش بخیر.گاد۳ رو هم دیدم از نزدیک تو‌پلی۳ پسر عموم و واقعا عجب گرافیکی و عجب خشونتی…گاد۱ رو هم هوی رین بازی کرده اما من نه (:pardon:)

۱
۱

گاد ۲ رو دوران نوجوانی پلی کردم. اولین گیمی بود که روی هارد تموم کردم و کاملا زندگی گیمینگ منو تغییر داد.🔥🔥🔥🔥🔥

۱

برای من این اویل۳ بود که باعث شد حرفه ای بشم (:cool:)

۱
۱

واقعا اکثرا توی گیمفا یا اسمشون لسته یا عکسشون…ای خدا…اگه انحصاری نمیبودکه….اکثر کسانی که میگن متال گیر۵ ضعیفه سونی فنن و ناراحتن از این که چرا برای بقیه پلتفرم ها اومده.

۱
۱

بیشتر سونی فنهای لجنفا مشتی عقده ای هستن که تا الان کار نکردن و کوچکترین درامدی در زندگی نداشتن و افرادی حسود و بی خاصیت هستن و همیشه به پیسی گیمرا حسادت داشتن مثل همون یارو که ۱۵ سال عمر عزیزمو باهاش حرام کردم 😀
البته افراد با اخلاق هم بینشون زیاد هست اما همیشه زباله ها ابرو بری کردن 😀
دیر یا زود همشون میان اینجا

۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *