بازی Doom Eternal از پشتیبانی بهتری نسبت به نسخه‌ی پیشین برخوردار خواهد بود

اکنون در پی نمایش‌های جدید بازی Doom Eternal و مشخص شدن نوع گیم‌پلی و پیشرفت‌های این عنوان، اطلاعاتی منتشر شده است که به محتویات پس از عرضه‌ی آن اشاره دارد.

استودیوی اید سافتور (id Software) در نظر دارد تا از بازی Doom Eternal به خوبی پشتیبانی کرده و محتویات پس از عرضه‌ی بیشتری را نسبت به نسخه‌ی نخست منتشر کند. مارتی استراتون (Marty Straton)، تهیه‌کننده‌ی ارشد بازی Doom Eternal، طی مصاحبه‌ای با مجله‌ی رسمی اکس‌باکس اظهار داشته است که محتویات اضافه‌ی فراوانی برای این بازی عرضه خواهد شد که شامل محتویاتی اضافه برای حالت Battle Mode و بخش تک‌نفره آن می‌شود. وی در این خصوص اظهار داشت:

صراحتا عرض می‌کنیم که این تقاضای دشواری برای ما محسوب می‌شود. ما روزانه مشاهده می‌کنیم که هزاران بازی‌باز به تجربه‌ی Doom 2016 مشغول هستند و ما هیچ‌گونه محتوایی را برای آن‌ها در نظر نگرفته‌ایم. آن‌ها از ما بسته‌الحاقی و محتوای جدیدی را تقاضا کردند و ما یه دلیل تمرکز برروی توسعه‌ی بازی Doom Eternal ، نتوانستیم آن‌ها را تدارک ببینیم.

با این تفاسیر، من برای محتوای اضافی Doom Eternal، بسته‌الحاقی و چالش‌های جدیدی که به صورت هفتگی و یا ماهانه در دسترس قرار خواهند گرفت، هیجان‌زده هستم. ما از حالت Battle Mode پشتیبانی و حالت Invasion را نیز به آن اضافه خواهیم کرد. ما به راستی که محتوای بسیاری را پس از عرضه‌ی این بازی منتشر می‌کنیم و به خواسته‌ی آن‌ها پاسخ و تجربه‌ای متنوع را در اختیار آن‌ها قرار خواهیم داد.

بازی Doom Eternal در تاریخ جمعه، ۱ فروردین ماه ۱۳۹۸ (۲۰ مارس ۲۰۲۰ میلادی) برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. همچنین این بازی در تاریخی نامشخص برروی کنسول نینتندو سوییچ نیز منتشر خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند اخبار و اطلاعات مرتبط با این بازی را از نشانی قرار گرفته، مطالعه و یا دنبال نمایند.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

3 دیدگاه در “بازی Doom Eternal از پشتیبانی بهتری نسبت به نسخه‌ی پیشین برخوردار خواهد بود

خوبه که اشتباهات فاحش خودشونو قبول دارن و باور دارن که باید تغیر کنن

۱
۱

Hugo Martin واقعا وقتی درباره ی Doom صحبت میکنه، مثل یکی از ما میمونه که با تمام وجود درکش کردیم. هم از نظر یک نابغه حرف میزنه و هم مثل یک طرفدار. فرانچایز دست آدم درستیه 🔥🔥🔥

۱

خدا کنه بهینه تر هم باشه.

۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *