درز تصویری از گلکسی اس ۲۰ پلاس ۵G سامسونگ پیش از رونمایی

شرکت سامسونگ در نظر دارد طی رویداد ۱۱ فوریه یا ۲۲ بهمن خانواده پرچمدار گلکسی اس ۲۰ را رونمایی کند. تا به حال تصاویر و شایعات بسیاری منتشر شد و حال نوبت به تصویر جدید گلکسی اس ۲۰ پلاس ۵G رسید. با وب سایت بروزنیوز همراه باشید.

به تازگی تصاویر گلکسی S20 پلاس ۵G منتشر شده که شاهد یک گوشی با نمایشگر حفره‌ای هستیم. مدلی که طراحی جذابی برای آن در نظر گرفته شده و از پرچمداران برجسته سامسونگ تلقی می‌شود.

گلکسی اس ۲۰ پلاس دارای نمایشگر ۶.۷ اینچی Dynamic AMOLED با وضوح ۳۲۰۰*۱۴۴۰پیکسل است که نسبت تصویر ۲۰:۹ دارد. این صفحه نمایش در حالت FHD نرخ نوسازی آن ۱۲۰ هرتز است. در بخش پردازنده باید به چیپ هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۸۶۵ یا اگزینوس ۹۹۰ اشاره کرد.

گلکسی اس ۲۰ پلاس جذاب تر از همیشه

گذشته از آن حافظه رم دستگاه ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی در نسخه پایه ۱۲۸ گیگابایت است. دوربین عقب چهارگانه ۱۲، ۶۴، ۱۲ مگاپیکسلی در کنار یک سنسور ToF نیز فراهم آمده است. باتری از نوع ۴۵۰۰ میلی آمپرساعتی بوده و دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی هم در کار خواهد بود.

محصول سامسونگ به سیستم عامل اندروید ۱۰ کیو مجهز است و در رنگ آبی، مشکی و خاکستری با قیمتی بیش از ۱۰۰۰ دلار راهی بازار خواهد شد. حاشیه نمایشگر گلکسی اس ۲۰ پلاس نسبت به نسل پیشین کمتر بوده و طراحی ظریف و زیبایی را در تازه وارد سامسونگ می‌توان مشاهده کرد.

به هر حال جهت کسب اطلاعات بیشتر بهتر است منتظر ماند.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *