اولین ویدئو تبلیغاتی Galaxy Z Flip سامسونگ برای مراسم اسکار منتشر شد

شرکت سامسونگ در نظر دارد طی رویداد ۱۱ فوریه از خانواده گلکسی اس ۲۰ و گوشی هوشمند پرچمدار تاشو Galaxy Z Flip رونمایی کند. به تازگی ویدئو تبلیغاتی Galaxy Z Flip پیش از رونمایی منتشر شد. با وب سایت بروزنیوز همراه باشید.

سامسونگ قصد داشته در رویداد روز سه شنبه خود گوشی‌های هوشمند گلکسی اس ۲۰ و Galaxy Z Flip را در کنار هدفون بی سیم گلکسی بادز پلاس رونمایی کند. تاکنون شایعات بسیاری پیرموان این محصولات منتشر شد و حال نوبت به ویدئو تبلیغاتی گلکسی زد فلیپ رسید.

این محصول سامسونگ دارای طراحی تاشو و متفاوت از گلکسی فولد نسل اول است.  رقیبی برای ریزر موتورولا بوده و شامل مشخصات قابل توجهی می‌شود. از جمله آنها باید به صفحه نمایش ۶.۷ اینچی با وضوح Full HD+ و نسبت تصویر ۲۲:۹، پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۸۵۵، حافظه رم ۸ گیگابایتی، حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی قابل ارتقا، صفحه نمایش ثانویه ۱.۵ اینچی HD و باتری ۳۵۰۰ میلی آمپری اشاره کرد.

ویدئو تبلیغاتی Galaxy Z Flip سامسونگ:

در بخش دوربین شامل دو حسگر ۱۲ مگاپیکسلی در عقب و یک دوربین ۱۰ مگاپیکسلی در بخش سلفی می‌شود. سیستم عامل آن اندروید ۱۰ کیو است و با رابط کاربری One UI 2.0 دردسترس قرار خواهد گرفت.

طبق ویدئو، این گوشی هوشمند دارای طراحی پریمیومی بوده و از حالت تاشویی برخوردار است که تجربه کاربری خوبی رقم خواهد زد. گذشته از آن برنامه ریزی شده در انتها فوریه امسال با قیمت ۱۴۰۰ تا ۱۵۰۰ دلار راهی بازار شود.

 

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *