شایعه: مراحل توسعه‌ی بازی System Shock 3 متوقف شده است

به تازگی شاهد نمایش جدیدی از نسخه‌ی Pre-Alpha بازی System Shock 3 بودیم و اکنون بر اساس گزارش‌های جدید منتشر شده، مراحل توسعه‌ی این عنوان متوقف شده که به شدت غافل‌گیری طرفداران را به همراه داشته است.

بر اساس نمایش جدید این بازی، طرفداران تصور کردند که مراحل توسعه‌ی این بازی به صورت روان و مناسب پیش رفته است ولی اکنون بر اساس گزارشی از وب‌سایت VGC، توسعه‌دهندگان اصلی این بازی، استودیوی آدرساید اینترتینمنت (Otherside Entertainment) را ترک کرده‌اند که نویسنده، کارگردان و طراح و برنامه‌نویس ارشد را شامل می‌شود.

همچنین به تازگی یکی از اعضای تیم توسعه‌دهنده‌ی ابن بازی نیز در سایت RPG Codex پیامی را ارسال و درباره‌ی وضعیت کنونی این استودیو توضیحاتی را ارائه کرده است. وی در این پیام اظهار داشت که با وجود بنا شدن هسته‌ی اصلی بازی System Shock 3، مراحل توسعه‌ی آن طبق برنامه پیش نرفته است. همچنین وی اظهار داشت:

اگر این بحران برای استودیوی آدرساید اینترتینمنت پیش نمی‌آمد، ما درنهایت تجربه‌ای تازه و جذاب را ارائه می‌دادیم که شامل گیم‌پلی خلاقانه‌ای می‌شد. اما در نهایت این بازی در حد تصورات عمل نمی‌کرد و موجب ناامیدی طرفداران می‌شد.

آنها بودجه‌ی کافی نداشتند و به همین دلیل تصمیم گرفتند که بازی System Shock 3 را به عنوانی AA تبدیل کنند. همچنین به همین دلیل، آن‌ها در نظر داشتند تا این بازی را به عنوانی سرگرم‌کننده و منحصر به فرد تبدیل کنند. اکنون به نظر می‌رسد که به دلیل بحران به وجود آمده برای استودیوی آدرساید اینترتینمنت، مراحل توسعه‌ی این بازی نیز متوقف شده است.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

15 دیدگاه در “شایعه: مراحل توسعه‌ی بازی System Shock 3 متوقف شده است

اشکالی نداره…فدای سرشون.این همه بازی…حالا این ساخته نشه که اتفاقی نمیفته…همیشه که اوضاع خوب نیست.

داری شوخی میکنی دیگه؟ اسمتم گذاشتی شپرد دوباره :))

نه شوخی نکردم…اسمم شپرد کماندره (:rofl:) دیگه ساختش لغو شده.بیخیال بابا.

میدونی ژرمن شپرد یا سگ چوپان المانی یکی از نژادهای سگ هست؟؟؟؟ (:rofl:) 😀 (:yes:)

مطمئن باش که بازم عوضش میکنه حالا ببین کی گفتم (:dash:)

?‍♂️?‍♂️ :))

انقدر دوست داشتم ساخته بشه که نگو…نمیدونم یک تریلر دادن مال همین بود یانه،خیلی جذبم کرد…اما حالا…یکی هم پیدا نمیشه بهشون کمک مالی کنه…ای زندگی مسخره (:dash:) (:dash:) (:dash:) 🙁

۱

کلن سیستم شاکی در کار نی.اگه اویل۳ تاخیر نخورد من اسممو عوض میکنم…دیگه خبر بدتر از این (:bad:)

۱

هرچیم بزاری من دگه شپرد صدات میکنم. با بقیه اسمات کنار نمیام ?‍♂️

من به نشانه ی ناراحتی امروز دیگه کامنت نمیدم (:dash:) (:dash:) (:dash:)

۱

فکر کنیم امروزم تمام شد (:rofl:) خوشم میاد توی گیمفا کامنت نمیدم…خوبه آدم به چیزی وابسته نباشه.خیلی خوشحالم گیمفا واسم اهمیتی نداره،مثل بیشتر آدما که واسم ارزشی ندارن (:cool:) این فقط گیمه که خیلی با ارزشه.فقط خودت باشی و موس و کیبورد…بقیه چیزا مترسکن (:rofl:)

۱

???

یعنی چی؟؟؟؟منظورشون همون system shock remake هست؟؟؟ اگه منظورشون همونه که (:dash:) (:dash:) (:dash:) (:dash:) (:dash:) (:dash:) (:dash:) (:dash:)

نه Remake بحثش جداس
این شایعه داره میگه System Shock 3 لغو شده.

همین که خطر از بیخ جیبمون و پولامون رد شد باید شکر گذار باشیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *