رونمایی شارپ از گوشی هوشمند پرچمدار Aquos R5G

شرکت شارپ که بیشتر به عنوان تولیدکننده صفحه نمایش تلویزیون شناخته شده، به تازگی از گوشی هوشمند پرچمدار خود به نام Aquos R5 با مشخصات خیره کننده رونمایی کرد. با بروزنیوز همراه باشید.

Aquos R5 به دنبال گلکسی اس ۲۰ سامسونگ معرفی شد و از مشخصات سخت افزاری قابل توجهی هم برخوردار است. این دیوایس شارپ به صفحه نمایش ۶.۵ اینچی QHD+ ناچ مجهز است که نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز داشته و پنل IPS هم برای آن در نظر گرفته شد.

گذشته از آن باید به اسپیکر استریو و پروضوح اشاره کرد که تجربه کاربری حرفه‌ای را رقم خواهد زد. در بخش دوربین شارپ سه حسگر ۱۲/۱۲/۴۸ مگاپیکسلی به کار گرفت که ماژول TOF هم در بین آنها وجود دارد.

شارپ Aquos R5G یک مدل پرچمدار بی نظیر

به گفته شارپ دوربین Aquos R5، قابلیت تصویربرداری ۸کی را هم دربرمی‌گیرد. در سایر مشخصه‌ها باید به پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ با حافظه رم ۱۲ گیگابایتی LPDDR5، حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی UFS 3.0 با اسلات کارت میکرو اس دی، سیستم عامل اندروید ۱۰، باتری ۳۷۳۰ میلی آمپرساعتی و استاندارد ضدآب IP68 اشاره کرد.

گذشته از آن شارپ بدنه باکیفیت هم برای این مدل در نظر گرفت. وزن Aquos R5G تنها ۱۸۹ گرم است و بهار امسال راهی بازار ژاپن خواهد شد. شایان ذکر بوده این مدل با پشتیبانی شبکه ۵G همراست و سنسور اثرانگشت آن با کلید فیزیکی Home ادغام شده است.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *