تام هالند: «فیلم Uncharted یکی از بهترین فیلم‌نامه‌هایی که تا حالا خوانده‌ام را دارد»

تام هالند در جدیدترین مصاحبه خود اطلاعات جدیدی از فیلم Uncharted در میان گذاشته است. با بروزنیوز همراه باشید.

فیلم Uncharted را می‌توان یکی از طولانی‌ترین پروژه‌های دردست ساخت سینما دانست. این فیلم طی سال‌های گذشته با موانع متعددی مثل کنار کشیدن کارگردان‌های مطرح و مختلفی رو به رو شده است. اما سونی (Sony) به غیر از به تاخیر انداختن بیش از اندازه ساخت و اکران این فیلم، به صورت رسمی تایید کرده است که تام هالند (Tom Holland) که پیش از این شاهد ایفای نقش آن در مجموعه جدید سینمایی Spider-Man بوده‌ایم به همراه مارک واهلبرگ (Mark Wahlberg) قرار است به ترتیب به ایفای نقش در قالب دو شخصیت ناتان دریک (Nathan Drake) و سالی (Sully) بپردازند.

حال در جدیدترین مصاجبه تام هالند پیرامون این فیلم، به نظر می‌رسد وی نسبت به فیلم‌نامه علاقه زیادی دارد. به ویژه که وی گفته است فیلم روایت داستان جدیدی از داستان موفق بازی‌ خواهد بود و شاهد بازگو کردن مجدد داستانی که پیش از این در نسخه‌ بازی‌های ویدئویی آن دیدید؛ نخواهید بود.

وی در مصاحبه با IGN گفته است:

« من جدیدترین فیلم‌نامه را خوانده‌ام …. و این یکی از بهترین فیلم‌نامه‌هایی بود که تا حالا خواندم.»

وی در ادامه از اصالت فیلم‌نامه گفته است و می‌گوید:

«اگر شما بازی را تجربه کرده باشید، نمی‌دانید قرار است که چه چیزی در فیلم رخ بدهد. اگه بازی را تجربه نکرده باشید، از فیلم لذت خواهید بود.»

یکی از نکاتی که تام هالند در این مصاحبه به آن اشاره کرده است؛ دریافت اطلاعات توسط مخاطب از فیلم است. به نحوی که فرقی نمی‌کند شما بازی را تجربه کرده باشید و یا هنوز موفق به تجربه آن نشده‌اید؛ بلکه فیلم اطلاعات را همزمانا به هر دو دسته خواهد داد.

سونی برای فیلم Uncharted به طور سمی شش کارگردان را استخدام کرده است و نکته جالب کنار گذاشتن تمام آن‌ها است. طبق جدیدترین شایعات، سونی به دنبال کارگردان دو فیلم Zimbieland و فیلم Venom، روبن فلیسچر (Ruben Fleischer)، است.

فیلم‌نامه نیز چندین بار بازنویسی شده است که اخیرا این کار توسط نویسندگان فیلم Iron Man اتفاق افتاده است.

اگر همه برنامه‌ها به بهترین شکل ممکن پیش برود؛ فیلم Uncharted در تاریخ ۵ مارس ۲۰۲۱ (۱۵ اسفند ۱۳۹۹) راهی سینما‌ خواهد شد.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • خانه
  • سینما
  • تام هالند: «فیلم Uncharted یکی از بهترین فیلم‌نامه‌هایی که تا حالا خوانده‌ام را دارد»