مشکل عرضه‌ی نینتندو سوییچ در اروپا و آمریکا به دلیل کرونا

ویروس مرگبار کرونا مدتی است در کشور چین شیوع پیدا کرده و جان بسیاری از افراد را در این کشور و در نقاط مختلف جهان گرفته است. همگی می‌دانیم که چین مهم‌ترین نقش را در تولید انبوه کارخانه‌های بزرگی چون سونی، نینتندو، اپل و غیره دارد. از زمان شیوع این ویروس بیشتر کارخانه‌ها و مجموعه‌های بزرگ در چین تعطیل شده‌اند. براساس گزارش برخی پزشکان کنترل این ویروس حداقل تا ماه مارس ادامه دارد. چندی پیش نینتندو گزارشی مبنی‌بر محدود بودن تعداد کنسول‌های خود در اروپا و آمریکا منتشر نمود و هم‌اکنون به نظر می‌رسد این مسئله به بحرانی بزرگ برای این کمپانی مبدل شده است. در ادامه با بروزنیوز همراه باشید.

نینتندو کنسول‌ خود را در دو کشور چین و ویتنام به صورت انبوه تولید می‌کرد اما متاسفانه باتوجه به شرایط فعلی خط تولید لوازم الکتریکی در چین تقریبا متوقف شده است و از طرفی ویتنام هم نمی‌تواند تعداد لازمه را تولید و صادر کند. باتوجه به این‌که نینتندو تصمیم داشت عنوان انحصاری و جدیدی را با نام Animal Crossing: New Horizons برای کنسول نینتندو عرضه کند. بسیاری از هواداران این بازی جهت تجربه‌ی آن قصد خرید نینتندو سوییچ را دارند.

بحران بزرگی این کمپانی را تهدید می‌کند. البته نینتندو اولین و آخرین قربانی شرایط پیش آمده نیست. امیدواریم هرچه سریعتر راه درمانی برای این ویروس پیدا شود و همچنین این کنسول آسیایی نیز بتواند بدون مشکل بازی و کنسول‌ خود را در کشورهای اروپایی و آمریکایی عرضه نماید.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

4 دیدگاه در “مشکل عرضه‌ی نینتندو سوییچ در اروپا و آمریکا به دلیل کرونا

عجب ویروس خطرناک و وحشتناکیه.

بله متاسفانه (:good:)

نظرم دیر تایید میشه.کاربر دیگه ای هم نیست.انگار سایت کاربر محور نیست.منم بهتره که نباشم.اینجوری که نمیشه. (:dash:)

متاسفانه دسترسی به اینترنت نداشتم که کامنت ها تایید بشن دوستان زحمت کشیدن تایید کردن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *