نمونه‌های اولیه بدست آمده از Google Pixel 5 XL نمایانگر یک سیستم مبتنی بر دوربین سه گانه است

گوشی Google Pixel 5 XL حدود ۹ ماه دیگر با انتشار رسمیش فاصله دارد؛ این در حالی است که اولین رندر های دستگاه پیش از این به اینترنت راه یافته‌اند. در ادامه با بروزنیوز همراه باشید تا در جریان جزئیات بیشتر قرار بگیرید.

در نسخه‌ی رندر CAD پشت دستگاه و ماژول منحصر به فرد دوربین را می‌بینیم.

به غیر از یک لنز معمولی و تله فوتو (تعبیه شده برای عکس برداری از راه دور) که در قسمت بالایی قرار دارد، یک شوتر با زاویه فوق‌ گسترده نیز در پایین ماژول دوربین قرار گرفته است. مشخصات دقیق دوربین هنوز به طور کامل مشخص نشده اما کل سیستم دوربین عقب نسبت به آنچه در سایر گوشی‌های هوشمند می‌بینید کاملاً متفاوت به نظر می‌رسد.

با توجه به رندر، بخش پشتی Pixel 5 XL همانند سری Pixel 4 شیشه‌ای و مات خواهد بود. جان پروسر (Jon Prosser)، یکی از فعالان عرصه‌ی تکنولوژی هنوز هیچ یک از رندرهای بخش جلویی این گوشی را به منتشر نکرد به این دلیل که هنوز طراحی آن نهایی نشده است. با این حال، وی خاطرنشان کرد، طراحی این دستگاه همانند پیکسل ۴ است.

دستگاه موجود در رندر یکی از سه نمونه اولیه است که مهندسان گوگل (google) بر روی آن کار می‌کنند. در حالی که رندرهای دو نمونه‌ی اولیه‌ی دیگر Pixel 5 همچنان دسترس نیستند، این فعال حوزه تکنولوژی متذکر شد که ماژول دوربین آنها دقیقاً شبیه Pixel 4 است.

گوگل (google) طی چند ماه آینده یکی از سه نمونه اولیه را نهایی می‌کند با این حال، هر کدام از طرح ها نهایی شود، بیش از بقیه اصلاح و آماده سازی خواهد شد.

زمانی که شرکت گوگل سال گذشته پیکسل ۴ را وارد بازار کرد، ادعا داشت که سنسور تله فوتو از یک شوتر فوق عریض پر‌بازده‌تر و کاربردی‌تر استفاده کرده است. این گوشی امتیاز داشتن دید عریض و مناسب و همچنین انعطاف پذیری دوربین را از دست داد. در پایان باید بگوییم به نظر می‌رسد این شرکت قصد دارد امسال اصلاحاتی را به همراه سری Pixel 5 انجام دهد.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • خانه
  • Smart Phones
  • اخبار
  • نمونه‌های اولیه بدست آمده از Google Pixel 5 XL نمایانگر یک سیستم مبتنی بر دوربین سه گانه است