هیوندا بزودی کانسپت الکتریکی رونمایی می کند

شرکت هیوندا به تازگی یک تصویر تیزری از محصول کانسپت بعدی خود منتشر کرده که طراحی شبیه به محصول کلاسیک پورشه دارد و به عنوان Prophecy معرفی خواهد شد. با وب سایت بروزنیوز همراه باشید.

یکی از برندهای نام آشنا صنعت خودروسازی هیونداست که هر سال محصولات جدیدی معرفی می‌کند. به تازگی تصویری از کانسپت الکتریکی جدید این شرکت منتشر شده و قرار است در جریان نمایشگاه ماه مارس امسال ژنو ۲۰۲۰ رونمایی شود.

همانطور که شرکت‌های مختلفی به دنبال معرفی محصول الکتریکی هستند، هیوندا نیز درصدد معرفی چنین محصولی است که بزودی باید شاهد آن باشیم. اطلاعات دقیقی از این مدل در دست نیست و باید تا مارس امسال به انتظار نشست. طراحی این خودرو به عنوان Sensuous Sportiness شناخته شده که کمی مینیمالیستی و در عین حال آینده نگرانه است. به هر حال بهتر است منتظر باقی ماند تا حقیقت آشکار شود.

کانسپت هیوندا بزودی معرفی می شود

هیوندای موتور به همراه کیا موتورز، از زیرمجموعه‌های هیوندای موتور گروپ به‌شمار می‌آیند، که در حال حاضر پس از شرکت‌های تویوتا ژاپن و گروه فولکس واگن آلمان و یک جایگاه بالاتر از شرکت جنرال موتور آمریکا، به‌عنوان سومین خودروساز بزرگ جهان شناخته می‌شود.

دفتر مرکزی این شرکت در شهر سئول قرار دارد. شرکت هیوندای موتور (بدون کیا) در سال ۲۰۰۸ در رتبه هشتم از بزرگترین شرکت‌های خودروسازی جهان قرار داشت. این شرکت در سال ۲۰۱۲ بیش از ۴٫۴ میلیون خودرو در کشورهای مختلف به‌فروش رساند. بخشی از سهام شرکت هیوندای موتور در بازارهای بورس کره، بورس نزدک و بورس لندن مبادله می‌شود.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *