ساخت فیلم Jurassic World 3 به زودی آغاز خواهد شد

به زودی باید شاهد بازگشت دایناسور‌ها در جدیدترین ساخته کالین ترورو (Colin Trevorrow)، یعنی فیلم Jurassic World 3 باشید. با بروز نیوز همراه باشید.

حدود دو سال از اکران فیلم Jurassic Wolrd: Fallen Kingdom‌ می‌گذرد و به نظر می‌رسد کالین ترورو آغاز پروژه فیلم‌برداری فیلم Jurassic Wolrd 3 را در تاریخی نزدیک تایید کرده است. البته که قسمت دوم مجموعه جدید «دنیای ژوراسیک» نتواسنت مانند قسمت نخست فروش خوبی داشته باشد؛ اما باز هم ضربه‌ای به این مجموعه وارد نکرد.

هفته گذشته کریس پرات (Chris Pratt) به نحوی خبر از شروع فیلم‌برداری فیلم Jurassic Wolrd 3 در تاریخی نزدیک داد و حالا ترورو نیز از این خبر حمایت کرد. او در توییتر خود با به تصویر کشیدن مدلی از دایناسور پیام «آمادست» را منتشر کرد. هنوز جدول زمان‌بندی رسمی برای فیلم‌برداری از سوی او منتشر نشده است؛ اما به احتمال زیاد فیلم‌برداری در تاریخ نزدیکی آغاز خواهد شد. در ادامه می‌توانید توییت وی را مشاهده کنید:

در دنیای فیلم Jurassic Wolrd 3 باید شاهد ورود دایناسور‌ها  به میان جامعه انسانی باشید. بازیگران نام آشنایی مانند کریس پرت و برایس دالاس هاوارد (Bryce Dallas Howard) در فیلم حضور دارند که برای سومین بار در این مجموعه به ایفای نقش خواهند پرداخت.

انتظار می‌رود فیلم Jurassic World 3‌ در تاریخ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ (۱۰ ژوئن ۲۰۲۱) به اکران برسد.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *