تریلری جدید از DOOM Eternal منتشر شد

استودیوی بتسدا (Bethesda) امروز تریلری جدید از بازی موردانتظار DOOM Eternal منتشر کرد که نمایشی کلی از کمپین و حالت‌های نبرد بازی است. همانطور که اطلاع دارید عنوان یاد شده به‌زودی منتشر می‌شود و پخش ویدئوهای جدید از این بازی جزئیات بیشتری را در رابطه با محیط بازی فوق آشکار می‌کند در کنار مشخص شدن جزئیات و اطلاعات بیشتر از DOOM Eternal، انتشار هر ویدئو مخاطبان را بسیار سر ذوق می‌آورد و کم کم هواداران خود را برای تجربه‌ی آن آماده می‌کنند. در ادامه با بروزنیوز همراه باشید.

به نظر می‌رسد بتسدا با انتشار این ویدئو تصمیم داشته تا به تمام ابهامات مخاطبان پاسخ دهد. به عبارت بهتر اگر از کنفرانس و اخبارهای منتشر شده از این عنوان جامانده‌اید با دیدن این تریلر تمامی سوالات شما در زمانی پاسخ داده می‌شوند. تقریبا تمام بخش‌های کمپین و بتل‌مود بازی در این ویدئو بررسی شدند.

بدون شک می‌توانیم سری DOOM را جز اولین‌ بازی‌های سبک شوتر بدانیم. باتوجه به تریلر منتشر شده باید انتظار یک شوتر جذاب را داشته باشیم. در پایان از شما دعوت می‌کنیم بیننده‌ی تریلر زیر باشید.

DOOM Eternal در تاریخ ۱ فروردین ماه ۹۹ (۲۰ مارس) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، پلتفرم رایانه‌های شخصی و گوگل استدیا منتشر خواهد شد.
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

2 دیدگاه در “تریلری جدید از DOOM Eternal منتشر شد

عجب خبر توپی…امشب دانلودش میکنم.دوم۲۰۱۶ که خیلی حال داد.اینم‌مطمعنم عالیه.

۱

یکی از بازی‌هایی که سبک شوتر رو تعریف کرد ….

۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *