پیش‌بینی: پلی‌استیشن ۵ تا پایان ماه مارس ۲۰۲۱ ۶ میلیون واحد می‌فروشد

نسل بعدی کنسول‌ها بزودی وارد بازار می‌شوند. به نظر می‌رسد نسل نهم به مراتب چالش برانگیزتر از نسل هشتم آغاز خواهد شد. با اینکه تاریخ حدودی عرضه‌ی کنسول پلی‌استیشن ۵ مشخص شده است اما هنوز خبری از قیمت آن نیست و صرفا شایعه‌هایی مبنی بر قیمتی حداقل ۴۵۰ دلار وجود دارد. رقابت شدیدی بین دو کمپانی بزرگ سازنده‌ی کنسول وجود دارد. ایکس‌باکس سری ایکس با قدرتی بیشتر در میدان حاضر شده تا در این نسل پیروز باشد و پلی‌استیشن ۵ هم خود را مدت‌هاست برای نبرد در میدان نسل نهم آماده کرده است. مشخصا نمی‌توان پیش‌بینی کرد که کدام کنسول در جایگاه نخست قرار می‌گیرد و فروش بیشتری دارد اما سونی امروز پیش‌بینی خود را برای فروش کنسول پلی‌استیشن ۵ منتشر کرد. در ادامه با بروزنیوز همراه باشید.

تحلیل‌گر ژاپنی، هیدکی یاسودا (Hideki Yasuda) امروز عنوان کرد که سونی می‌تواند ۶ میلیون واحد از کنسول پلی‌استیشن ۵ را در جهان تا پایان ماه مارس به فروش برساند. باتوجه به اینکه این کنسول در تعطیلات سال‌نوی میلادی عرضه می‌شود و از طرفی هواداران و بازی‌بازان بسیار منتظر عرضه‌ی این کنسول هستند این تعداد دور از انتظار نیست.

باتوجه به شیوع کرونا که بسیار در رابطه با آن و تاثیر این ویروس بر صنایع الکتریکی جهان صحبت کرده‌ایم. به نظر می‌رسد زمانبندی عرضه‌ی هردو کنسول نسل نهم برای تعطیلات کریسمس سال جاری است. امیدواریم کرونا این زمانبندی را جابه‌جا نکند. سونی در این نسل توانست جایگاه و فروش خوبی نسبت به رقیبان خود داشته باشد. باید منتظر بمانیم تا ببینیم آیا تحلیل تحلیل‌گرانی چون هیدکی یاسودا درست است یا نه.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *