گزارش: فروش کنسول نینتندو سوییچ از اکس‌باکس وان پیشی گرفت [به‌روزرسانی]

شرکت نینتندو (Nintendo) و کنسول نینتندو سوییچ عملکرد فوق‌العاده‌ای را در سال گذشته از خود به جای گذاشتند و اکنون به نظر می‌رسد که فروش این کنسول از اکس‌باکس وان پیشی گرفته است. در ادامه با بروزنیوز همراه باشید.

شرکت نینتندو به تاگی گزارش مالی جدیدی را منتشر کرده و در آن بیان کرده است که فروش کنسول نینتندو سوییچ به ۵۲.۴۸ میلیون دستگاه رسیده است. این فروش در سراسر جهان بوده و این آمار برگرفته از روز انتشار این کنسول در مارس ۲۰۱۷ میلادی تا ۱۰ دی‌ماه ۱۳۹۸ (۳۱ دسامبر ۲۰۱۹ میلادی) است. لازم به اشاره بوده که فروش این کنسول در سه ماهه‌ی پایانی سال ۲۰۱۹ میلادی نیز ۱۰.۸۱ میلیون دستگاه بود که در نوع خود شگفت‌انگیز محسوب می‌شود.

اکنون تحلیل‌گر مشهور صنعت بازی‌های ویدئویی یعنی دنیل احمد (Daniel Ahmad) نیز آماری را مرتبط با فروش این کنسول ارائه کرده و اظهار داشته است که فروش آن از کنسول اکس‌باکس وان پیشی گرفته است. این در حالی بوده که عمر کنسول نینتندو سوییچ تقریبا نصف کنسول اکس‌باکس وان بوده و قطعا اگر چنین موضوعی حقیقت داشته باشد، یک موفقیت بزرگ برای شرکت نینتندو محسوب می‌شود.

به‌روزرسانی: ساعاتی پیش دنیل احمد مجددا آماری را ارائه کرد و اظهار داشت که سود از فروش کنسول اکس‌باکس وان در سه ماهه‌ی دوم سال مالی ۲۰۲۰ شرکت مایکروسافت، ۴۳ درصد کاهش و سود حاصل از بازی‌های این شرکت نیر در این بازه ۲۱ درصد کاهش داشته است.

وی در خصوص این موضوعات اظهار داشت که سود محتوا و سرویس‌های شرکت مایکروسافت نیز ۱۱ درصد کاهش داشته است که می‌توان آن را به طور کلی با بازی Fortnite مقایسه نمود که رشد مشترکین آن دچار کاهش شده است.

دنیل احمد تا حدودی منبعی قابل اعتماد بوده و به همین دلیل احتمالا این آمار حقیقت دارد. متاسفانه کنسول اکس‌باکس وان با گذشت ۷۴ ماه از زمان عرضه، به شدت از رقبا عقب افتاده و انتشار کنسول نسل آینده‌ی شرکت مایکروسافت (Microsoft) یعنی اکس‌باکس سریز اکس نیز نزدیک است.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

7 دیدگاه در “گزارش: فروش کنسول نینتندو سوییچ از اکس‌باکس وان پیشی گرفت [به‌روزرسانی]

چقدر بهشون‌گفتم‌کرک دون۳ رو نسازید عاقبتش شد این…واقعا مایکرو باید شرمسار باشه.

۱

سازندگان‌دیگه عادت کردن به ساخت بازیهای آشغال…واقعا صنعت گیم داره به کجا میره (:bad:)

۱

سازنده ها ملاک نیست!
گیمر ها هم عقلشون کلا پریده (:dash:)

۲

دقیقا (:good:)

۱

تو گیمفا هم ایم پست گذاشته شده برید ببینید چه دعواییه (:rofl:) سایه هم رو با تیر میزنن (:dash:)

۲

من تو گیمفا نمیام دیگه اما میتونم تصور کنم چه وضع قاراشمیشیه (:rofl:) 😀
رفتی اونجا یه سلام از طرف من به پیمان بده

۱
۱

سریع واسه ۸ صبح میزارم عکسارو ;] قبل از اینکه بری سرکار یه لحظه ببین و برو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *