استقبال از اولین کراس اوور تمام الکتریکی فورد

شرکت فورد پیشتر از اولین کراس اوور الکتریکی خود به نام موستانگ Mach-E رونمایی کرد. خودرویی که طراحی شبیه به موستانگ داشته اما در قالب یک شاسی بلند کامپکت و با پیشراته کاملا الکتریکی راهی بازار خواهد شد. با وب سایت بروزنیوز همراه باشید.

فورد چند سالی است که روی پروژه اتومبیل الکتریکی مشغول به کار بوده و در نهایت سال ۲۰۱۹ تصمیم می‌گیرد اولین اتومبیل تمام برقی خود را تحت عنوان موستانگ Mach-E رونمایی سازد. مدلی که چهره‌ای شبیه به موستانگ داشته و در قالب یک شاسی بلند جمع و جور اما با قلب تپنده الکتریکی گزینه بزرگ محسوب می‌شود.

موستانگ Mach-E در داخل کابین و ظاهر طراحی جذابی داشته که به خوبی می‌توان الکتریکی بودن آن را آگاه شد. به تازگی فورد اعلام کرده تاکنون ۳۲ هزار دستگاه از موستانگ Mach-E رزرو شده و به نوعی پیش خرید آن صورت گرفت.

موستانگ Mach-E فورد و استقبال قابل توجه در پیش خرید آن

بنابراین مشتریان می‌توانند از یک خودرو الکتریکی تحت برند فورد برخوردار شوند. فورد پیش بینی کرده که در سال اول تولید بتواند ۵۰ هزار دستگاه از موستانگ Mach-E را به مشتریان تحویل دهد. از آنجایی که این مدل اولین حضور فورد در بحث خودروهای الکتریکی بوده، بدیهی است استقبال چشمگیر نداشته باشد و بلکه چنین تعداد پیش خرید قابل توجه هم محسوب می‌شود.

به نوعی باید موستانگ مچ ای را رقیبی برای تسلا مدل ۳ دانست که با قیمت پایه ۴۰ هزار دلاری راهی بازار خواهد شد. البته یک مدل با عملکرد بالا موستانگ Mach-E GT در نظر گرفته شده که با قیمت ۶۰ هزار دلار قابل خرید خواهد بود.

 

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *