گزارش: شرکت الکترونیک آرتس ۴ بازی غیر ورزشی را تا مارس ۲۰۲۱ میلادی منتشر خواهد کرد

به تازگی گزارش‌هایی از برنامه‌های آینده‌ی شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts) منتشر شده است که به انتشار ۴ بازی غیر ورزشی تا مارس ۲۰۲۱ میلادی اشاره دارد. در ادامه با بروزنیوز همراه باشید.

 همان‌طور که مطلع هستید، مجموعه‌ی Mass Effect به شدت در سکوت خبری فرو رفته و بازی‌بازان بسیاری تشنه‌ی تجربه‌ی نسخه‌ی بازسازی سه‌گانه‌ی آن هستند. اکنون گزارش‌هایی از سوی دنیل احمد (Daniel Ahmad)، تحلیلگر و اینسایدر مشهور صنعت بازی‌های ویدئویی، منتشر شده است که به عرضه‌ی چهار بازی غیر ورزشی تا مارس ۲۰۲۱ میلادی اشاره داشته و احتمال انتشار Mass Effect Trilogy Remaster را نیز افزایش داده است.

همچنین وی اظهار داشته است که ۴ بازی ورزشی که شامل نسخه‌ی جدیدی از مجموعه‌های FIFA و Madden می‌شود و ۲ عنوان جدید گوشی‌های هوشمند نیز تا مارس ۲۰۲۱ میلادی منتشر خواهد شد.

دنیل احمد به همین مقدار اطلاعات بسنده کرده و از یاد کردن نام این بازی‌ها اجتناب کرده است. در حال حاضر حدس و گمان‌های فراوانی نسبت به این بازی‌ها وجود دارد و محتمل‌ترین آن‌ها رونمایی و انتشار بازی Mass Effect Trilogy Remaster است. در گذشته نیز شایعه‌هایی از در دست توسعه قرار داشتن این نسخه بازسازی شده در فضای مجازی پخش شد که اکنون با اضافه شدن این گزارش، احتمال صحت آن افزایش یافته است. به هر حال این موضوع در حال حاضر یک شایعه بوده و بایستی تا انتشار اطلاعات بیشتری صبر کنیم.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

1 دیدگاه در “گزارش: شرکت الکترونیک آرتس ۴ بازی غیر ورزشی را تا مارس ۲۰۲۱ میلادی منتشر خواهد کرد

به یعنی من چقدر با این سه گانه ارتباط برقرار کردم خدا داند و بس…عالی بود…کماندر شپرد فقط چهره اصلیش رو عشقه…من‌موندم بایوور چطور دلش اومده قابلیت شخصی سازی چهره رو قراربده…بهترین نسخش به نظرم مس افکت۱ بود گرچه که هر سه شاهکارن.بهترین سه گانه تاریخ بازیهای ویدیویی.

۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *