اولین تصاویر کیا سورنتو ۲۰۲۱ افشا شد

شرکت کیا یکی از زیربرندهای هیوندا محسوب شده که در چندین سال گذشته مدل‌های متنوعی از جمله در سری شاسی بلند روانه بازار کرده است. حال قصد دارد بزودی نسل جدید سورنتو را با طراحی بروزرسانی شده معرفی کند. با وب سایت بروزنیوز همراه باشید.

خودروساز کره‌ای هرسال به معرفی مدل جدیدی می‌پردازد و در این بین روی نسل جدید کیا سورنتو مشغول کار است. شاسی بلند جذابی که قرار بوده با طراحی منحصربفرد و فضای داخل کابین جدید از راه خواهد رسید.

به تازگی اولین تصاویر کیا سورنتو ۲۰۲۱ منتشر شد که شاهد طراحی بخش عقب و جلو جدید هستیم و مدل بزرگی را در این تصاویر شاهد می‌باشیم. طراحی این مدل ترکیبی از Seltos و نسل بعدی Sportage خواهد بود. جلوپنجره بزرگ با امضا طراحی کیا و چراغ‌های LED مربعی از زیبایی‌های سورنتو ۲۰۲۱ است.

کیا سورنتو ۲۰۲۱ زیبا و قدرتمند

در بخش عقب شاهد طراحی شبیه به Telluride هستیم. در فضای داخلی سورنتو جدید طراحی شبیه به Range Rover ، Porsche و Mercedes-Benz به کار گرفته شده که جذاب جلوه می‌کند.

به نظر می‌رسد سورنتو ۲۰۲۱ کیا قرار است در بحث ظاهری و داخلی متحول شده باشد و پریمیومی‌ به نظر می‌رسد. احتمالا کیا بخواهد نسخه الکتریکی، پلاگین هیبریدی و بنزینی از این شاسی بلند محبوب را در بازار عرضه دارد.

پیشرانه آن از نوع ۳.۵ لیتری شش سیلندر خواهد بود که خروجی مشخصی ندارد. به هر حال باید تا پایان امسال برای رونمایی این شاسی بلند آینده کیا منتظر ماند.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *