پنج عنوان جدید برای پلتفرم استدیا منتشر می‌شود

دقایقی پیش گوگل از پنج عنوان جدید که برای پلتفرم گوگل استدیا منتشر می‌شوند رونمایی کرد. تعدادی از این عناوین هواداران خاص خود را دارند. با وب سایت بروزنیوز همراه باشید.

این پنج بازی شامل Lost Words: Beyond the Page، Spitlings، Stacks on Stacks، Panzer Dragoon: Remake و کالکشن Serious Sam می‌شوند. در ادامه باید به این مسئله اشاره کنیم که در سال ۲۰۱۸ خبری مبنی بر انتشار مجموعه‌ی Serious Sam برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان منتشر شد اما صرفا در حد همان خبر باقی‌ماند و هیچکدام از نسخه‌های این مجموعه برای این بازی منتشر نشد. امیدواریم این مجموعه با موفقیت برای استدیا منتشر شود.

عناوین بیشتر در راه استادیا

درباره استادیا باید بیان داشت که یک سرویس اشتراکی بازی ابری است که توسط گوگل راه اندازی شده‌است. این سرویس توانایی پخش آنلاین بازی‌های کامپیوتری را تا وضوح ۴کی و با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه دارد. استِیدیا در دستگاه‌های مختلف از جمله رایانه، تبلت، گوشی همراه و تلویزیون‌ها قابل استفاده خواهد بود. که اتصال استِیدیا در رایانه از طریق مرورگر کروم نیز ممکن است. نسخه ابتدایی این سرویس با نام «پراجکت استریم» اجرا و آزمایش شد.

گوگل برای سرویس استِیدیا دستۀ بازی یا کنترلر انحصاری طراحی کرده‌ است. استفاده از سرویس استِیدیا برای رایانه بدون دستۀ بازی نیز ممکن است. در صورت نبود کنترلر می‌توان از ماوس و صفحه کلید استفاده کرد. اگرچه برای بازی کردن از طریق تلویزیون کنترلر استِیدیا لازم خواهد بود. این دسته دارای دکمه‌هایی برای دسترسی به دستیار گوگل و پخش زنده بازی است. هدف نهایی این سرویس، این است که کاربران بتوانند در هرجایی و با هر دستگاهی توانایی اجرای سنگین‌ترین بازی‌ها را به صورت آنلاین و با اتکا به قدرت گرافیکی و پردازشی سرورها انجام دهند.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *