رونمایی شیائومی از خانواده پرچمدار M10

شرکت شیائومی همانطور که انتظار داشتیم، به تازگی در چین از خانواده پرچمداران سری M10 رونمایی به عمل آورد. اسمارتفون‌هایی با طراحی جذاب و مشخصات بزرگ که توجه هر فردی را به خود جلب می‌کنند. با بروزنیوز همراه باشید.

اولین مدل معرفی شده Mi 10 نام دارد که تفاوت چندانی با نسخه پرو نداشته و اختلاف کوچکی بیان آنها وجود دارد. هر دو مدل دارای نمایشگر ۶.۷ اینچی Full HD+ AMOLED با نسبت تصویر ۱۹.۵:۹ هستند و از HDR10 + و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی پشتیبانی می‌کنند.

پردازنده آنها اسنپدراگون ۸۶۵ هشت هسته‌ای بوده که در کنار تراشه گرافیکی Adreno 650 عملکرد بزرگی دارد. حافظه رم برای این دو ۸ یا ۱۲ گیگابایتی LPPDDR5 است و حافظه داخلی UFS 3.0 با ظرفیت ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی برای نسخه استاندارد و ۲۵۶/۵۱۲ گیگابایتی برای نسخه پرو فراهم شده است.

محصولات جدید از دو سیم کارت همزمان پشتیبانی کرده و شامل سیستم عامل اندروید ۱۰ با رابط کاربری MIUI 11 می‌شوند. در بخش دوربین اگرچه هر دو چهار حسگر در عقب دارند اما یک حسگر اضافی در نسخه پرو تعبیه شده است.

شیائومی و معرفی پرچمداران بزرگ

برای آنها چهار حسگر ۱۰۸/۱۲/۸/۲۰ مگاپیکسلی بهره گرفته شده که یک حسگر ToF هم شامل نسخه پرو شد. سنسور اثرانگشت زیر نمایشگر است و سنسور مادون قرمز هم وجود دارد. دوربین سلفی برای هر دو مدل ۲۰ مگاپیکسلی است و در سایر مشخصه‌ها باید به پورت صدا USB Type-C ، فناوری Hi-Res audio و اسپیکرهای استریو اشاره کرد.

ابعاد آنها ۱۶۲*۷۴*۸.۸ میلی متر بوده و وزنشان به ۲۰۸ گرم می رسد. پشتیبانی از وای فای ۶، بلوتوث ۵.۱، پورت USB-C، ان اف سی ، شبکه ۴G VoLTE و ۵G از ویژگی‌های دیگر بوده که باید به آن پرداخت.

گوشی هوشمند Mi 10 باتری ۴۷۸۰ میلی آمپری و نسخه پرو باتری ۴۵۰۰ میلی آمپرساعتی دارد. فناوری شارژ سریع ۳۰ واتی برای دو مدل تدارک دیده شده از شارژ سریع بی سیم ۳۰ و ۱۰ واتی پشتیبانی می‌کنند.

به گفته شیائومی نسخه ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی ۵۷۳ دلار بوده اما نسخه ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی ۶۱۶ دلار است. بالاترین نسخه ۶۷۳ دلار بوده و از حافظه رم ۱۲ و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی برخوردار است. در سوی دیگر Mi 10 Pro دارای حافظه رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی بوده که با قیمت ۷۱۶ دلار عرضه می شود. نسخه ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی نیز ۷۸۰ دلار است.

 

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *