انتشار اولین تصویر تیزری هیوندا i30 2021 فیس لیفت

شرکت هیوندا در نظر دارد بزودی نسخه فیس لیفت هاچ بک i30 را به عنوان مدل ۲۰۲۱ با طراحی جذاب و تهاجمی در آینده نزدیک رونمایی کند. در این بین به تازگی اولین تصویر تیزری این مدل فاش شده است. با بروزنیوز همراه باشید.

شرکت هیوندا برخی محصولات خود را با عناوین مختلف راهی بازارهای گوناگون می‌کند. از جمله باید به i30 اشاره داشت که تحت عنوان Elantra GT راهی بازار ایالات متحده شده است. به تازگی تصویر تیزری منتشر شد که نسخه فیس لیفت i30 که نسخه ۲۰۲۱ محسوب شده، را نشان می‌دهد.

در این تصویر i30 2021 از طراحی اسپرت و تهاجمی برخوردار است که بدون شک نظر طرفدارانش را به خوبی جلب خواهد کرد. چراغ جلو LED با دیلایت و طراحی C شکل، چهره جذابی به i30 2021 بخشید. سپر طرح اسپرتی داشته و به نوعی چهره جلو این خودرو نسبتا متفاوت از نسل پیشین محسوب می‌شود.

i30 فیس لیفت هیوندا در راه است

به نظر می‌رسد هیوندا می‌خواهد طراحی مشابه i30 N Line را برای این نسخه در نظر گیرد. در بحث رینگ باید به مدل ۱۶، ۱۷ یا ۱۸ اینچی آلیاژی اشاره کرد. در کابین داخلی نیز یک صفحه نمایش ۱۰ اینچی با خوشه ابزار دیجیتالی و فناوری شارژ بی سیم تلفن هوشمند تعبیه شده است. سیستم سرگرمی i30 2021 از اندروید اتو و اپل کارپلی پشتیبانی کرده و با یک نسخه پیشرفته رو به رو هستیم.

هیوندا در نظر دارد چندین مدل از i30 را همچون نسخه واگن، فست بک، هاچ بک و N line عرضه دارد. بنابراین در بازار اروپا و ایالات متحده برخی از آنها عرضه خواهد شد. در بخش فنی باید به پیشرانه ۱.۰ لیتری سه سیلندر  T-GDI توربو برای نسخه پایه، موتور ۱.۴ لیتری T-GDI توربو دیزل و ۲.۰ لیتری T-GDI برای نسخه N در نظر گرفته خواهد شد.

احتمالا مدل پلاگین هیبریدی و الکتریکی هم در کار است. به هر حال برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند. در حال حاضر نسخه فعلی آن ۱۷ هزار پوند قیمت دارد و نسخه جدید گران‌تر است.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *