تعداد کاربران واتس اپ به ۲ میلیارد رسید

پیام رسان محبوب واتس اپ که در به عنوان یکی از محصولات فیسبوک در کنار اینستاگرام محسوب می‌شود، به تازگی اعلام کرد که تعداد کاربران آن از ۲ میلیارد گذشته است. با بروزنیوز همراه باشید.

سه سال قبل بود که واتس اپ به ۱ میلیارد کاربر رسید و حال با گذشت این مدت زمان، یک میلیارد دیگر به فهرست کاربران این پیام رسان افزوده شد. جهشی چشمگیر همچون اینستاگرام که نشان از عملکرد خوب فیسبوک دارد.

محبوبیت واتس اپ در بین پیام رسان ها

این شرکت در پست بلاگ خود طی اظهاراتی بیان داشت:

“ما می دانیم که هرچه ارتباط برقرار کنیم، بیشتر باید محافظت کنیم. از آنجا که زندگی امروزی را بیشتر صرف ارتباط آنلاین می کنیم، محافظت از مکالمات ما از همیشه مهمتر است. به همین دلیل است که هر پیام خصوصی ارسال شده با استفاده از WhatsApp به صورت رمزگذاری شده، تضمین می شود. رمزگذاری شدید به صورت پیش فرض عمل می کند. رمزگذاری قوی مانند قفل دیجیتالی نشکن است که اطلاعات ارسال شده از طریق WhatsApp را ایمن نگه می دارد، به شما در محافظت از هکرها و مجرمان کمک می کند. به تماس های شما، حتی به ما هم نرسد. مکالمات خصوصی شما بین شما می ماند. “

اگرچه واتس اپ به شدت درباره عدم افشا اطلاعات حساس است، اما فیسبوک چندان در این زمینه سابقه درخشانی نداشته و در چند سال گذشته اطلاعات چندین میلیون کاربر آن به بیرون درز کرد.

ویل کاتکارت مدیرعامل واتس اپ در مصاحبه با وال استریت ژورنال همچنان به تعهد واتس اپ درباره عدم افشا اطلاعات اشاره داشته است. انتظار می‌رود بزودی اینستاگرام نیز چند میلیاردی شدن خود را جشن گیرد.

 

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *