آغاز فروش لپ تاپ Galaxy Book S سامسونگ

شرکت سامسونگ در هفته‌های قبل لپ تاپ جذاب Galaxy Book S را با مشخصات قابل توجه معرفی کرد. حال پس از گذشت چند هفته به تازگی فروش این محصول شرکت کره‌ای آغاز شده است. با بروزنیوز همراه باشید.

Galaxy Book S نوت بوک جدیدی بوده که به واسطه پردازنده Snapdragon 8cx از شبکه Gigabit LTE و عمر باتری طولانی برخوردار است. حافظه رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی دیگر مشخصه این لپ تاپ سامسونگ هستند.

به گفته شرکت کره ای این نوت بوک به واسطه پردازنده مبتنی بر ARM قابلیت عمر باتری ۲۵ ساعته را برای مخاطب برآورده می‌سازد. همچنین وزن آن بسیار کم است و به زیر ۱کیلوگرم هم می‌رسد.

Galaxy Book S لپ تاپ زیبا و با عمر باتری طولانی

ضخامت دستگاه ۱۱.۸ میلی متر بوده که باریک تلقی می‌شود. یک باتری ۴۲ وات ساعتی تعبیه شده که در کنار پردازنده Snapdragon 8cx، دارای عمر ۲۵ ساعته است که در کمتر لپ تاپی شاهد این ویژگی هستیم. برای شارژ این نوت بوک باید از پورت USB Type C تعبیه شده بهره گرفته که در مدت زمان کوتاهی انجام می‌شود.

کلید پاور با حسگر اثرانگشت یکپارچه شده و امنیت بالایی را برای گلکسی بوک اس فراهم می‌آورد. Galaxy Book S در رنگ خاکستری به فروش می‌رسد و قیمت پایه آن ۹۹۹ دلار است. برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت سامسونگ مراجعه داشته باشید.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *