شایعه: پلی‌استیشن ۵ با قیمت ۴۵۰ دلار عرضه می‌شود

از زمانی که صفحه‌ی پلی‌استیشن ۵ در وب‌سایت رسمی سونی ایجاد شده است، گمانه زنی‌های فراوانی در رابطه با این کنسول منتشر شده که یکی از مهم‌ترین موارد که ذهن همگان را به خود مشغول کرده قیمت کنسول پلی‌استیشن ۵ می‌باشد. امروز شایعه‌ای مبنی بر قیمت ۴۵۰ دلاری این کنسول منتشر شد. در ادامه با بروزنیوز همراه باشید.

همیشه قیمت کنسول نقش بسیار مهمی در میزان فروش و موفقیت آن کنسول داشته است. زمانی که از آقای هیروکی تاتوکی (Hiroki Totoki) در این رابطه سوال کردند وی عنوان کرد صحبت کردن در رابطه با قیمت پلی‌استیشن ۵ کار بسیار دشواری است.

در این میان براساس گفته‌ی بلومبرگ (Bloomberg) باتوجه به سخت‌افزار احتمالی به کار رفته در این دستگاه بخصوص پردازنده‌ی گرافیکی و پردازنده‌ی اصلی، حافظه و رم، امری منطقی است قیمت مدل پایه‌‌ی این کنسول ۴۵۰ دلار باشد. البته باید این مسئله را درنظر بگیریم که باتوجه به شیوع کرونا در چین و تعطیلی تعداد بسیار زیادی از کارخانه‌ها در این کشور انتظار می‌رود قیمت محصولات الکتریکی نیز افزایش یابد و عرضه‌ی آن‌ها با تاخیر مواجه شود.

در کنار این کنسول، ایکس‌باکس سری ایکس را داریم که رقیبی جدی برای پلی‌استیشن ۵ به حساب می‌آید. اگر این شایعه را درست درنظر بگیریم و قیمت آن ۴۵۰ دلار فرض شود قیمت احتمالی کنسول مایکروسافت هم باید در همین حدود باشد. رقابت دو کنسول بزرگ دنیای بازی‌های ویدئویی همواره یکی از موارد ثابت هر نسل است. طبق گزارشی که خود سونی آن را منتشر نموده، این کمپانی تصمیم دارد پلی‌استیشن ۵ را با قیمتی مناسب و یا با قیمتی برابر با ایکس‌باکس سری ایکس عرضه کند.

چندی پیش بلومبرگ لیستی از عناوین پلی‌استیشن ۴ را که قرار است در هنگام انتشار برای پلی‌استیشن ۵ در دسترس قرار بگیرند را منتشر کرد. به هرحال باید تا زمان عرضه‌ی این کنسول و اعلام رسمی این کمپانی در رابطه با قیمت پلی‌استیشن ۵ منتظر بمانیم.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *