امتیاز پایین موتورولا Razr در تعمیرپذیری

شرکت موتورولا در اواخر سال ۲۰۱۹ بود که گوشی هوشمند تاشو Razr را به عنوان یک مدل نسل جدید و جذاب معرفی کرد. حال به تازگی گروه IfiXit تصمیم گرفت به کالبدشکافی این محصول تازه وارد بپردازد. با بروزنیوز همراه باشید.

طبق کالبدشکافی صورت گرفته توسط گروه IfiXit، گوشی هوشمند تاشو Razr اصلا قابل تعمیر نیست و در صورت بروز مشکل جدی باید آن را به نمایندگی موتورولا منتقل کرد. این گروه امتیاز ۱ از ۱۰ را به ریزر موتورولا داده که پایین‏ ترین امتیاز ممکن است.
به گفته گروه IfiXit، موتورولا سعی کرده این گوشی هوشمند را به شدت مهروموم کند تا به دلیل باز و بسته شدن متعدد، شکافی روی بدنه ایجاد نشود. ساختار خاص ریزر یکی از عوامل اصلی تعمیرپذیر نبودن دستگاست.

موتورولا Razr گوشی غیرقابل تعمیر

ریزر قرار بود اواخر ۲۰۱۹ عرضه شود اما مشکلاتی در تولید عرضه آن را به فوریه موکول کرد. این محصول موتورولا دارای مشخصاتی نظیر ۶.۲ اینچی ۸۷۶×۲۱۴۲ پیکسل P-OLED، پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون ۷۱۰ با تراشه گرافیکی آدرنو ۶۱۶، حافظه رم ۶ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی، باتری ۲۵۱۰ میلی آمپری، صفحه نمایش ثانویه ۲.۷ اینچی اولد ۶۰۰*۸۰۰ پیکسل و سیستم عامل اندروید ۹.۰ پای اشاره کرد.

شایان ذکر بوده این گوشی هوشمند با قیمت هنگفت ۱۵۰۰ دلار قابل تهیه است و بسیاری هنگام اعلام قیمت توسط موتورولا، به انتقاد این گوشی پرداختند. برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت موتورولا مراجعه فرمایید.

 

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *