بروزنیوز

احتمالا فیلم No Time to Die طولانی‌ترین فیلم مجموعه James Bond خواهد بود

با توجه به صفحه فروش بلیت‌های فیلم No Time to Die، به نظر می‌رسد این فیلم طولانی‌ترین اثر از مجموعه جیمز باند (James Bond) خواهد بود. با بروز نیوز برای کسب اطلاعات تکمیلی همراه باشید. (بیشتر…)

آیفون ۱۱ و آیفون XR در سال ۲۰۱۹ پرفروش‌ترین شدند

شرکت اپل گوشی هوشمند آیفون XR را در سال ۲۰۱۸ راهی بازار کرد و موفق شد طی یک سال بیش از ۴۶ میلیون این اسمارتفون را به فروش برساند و در این بین آیفون ۱۱ نیز با گذشت سه ماه از عرضه آن به فروش ۳۷ میلیون واحدی دست یافت که خیره کننده است. با بروزنیوز همراه باشید. (بیشتر…)

سایپا رهام را با نام شاهین عرضه می کند

شرکت سایپا سدان کامپکت ملی رهام را در سال ۹۷ معرفی کرد اما هنوز این خودرو جدید و پرادعا خودروساز ایرانی راهی بازار نشده است. حال به نظر می رسد رهام پیش از عرضه با عنوان دیگری به بازار می رسد. با بروزنیوز همراه باشید. (بیشتر…)

درز اطلاعات جدید از Galaxy Fold 2 سامسونگ

شرکت سامسونگ قصد دارد در بهار سال جاری نسل جدید گوشی هوشمند تاشو گلکسی فولد را به نام Galaxy Fold 2 معرفی کند. تلفن هوشمندی که از طراحی جذابی برخوردار خواهد بود و ویژگی‌های جدید دارد. با بروزنیوز همراه باشید. (بیشتر…)

ولوو و رونمایی از فیس لیفت S90 و V90

شرکت ولوو یکی از برندهای مطرح تولیدکننده خودرو بوده که هر سال به معرفی نسل جدیدی از اتومبیل‌های خود می‌پردازد. به تازگی فیس لیفت دو سدان و خودرو واگنی S90 و V90 توسط این کمپانی معرفی شد. با بروزنیوز همراه باشید. (بیشتر…)

کاخ سفید با هدف تسلط بیشتر بر کمپانی های خارجی، نشست ۵G را با رهبران فناوری جهان در نظر دارد

به نقل از CNBC مقامات گفته‌اند که دولت ترامپ در نظر دارد نشست ۵G با رهبران فناوری جهانی را در ماه آوریل در کاخ سفید برگزار کند. این نشست بخشی از تلاش‌های کاخ سفید برای جلوگیری از تسلط غول مخابراتی چینی هواوی (Huawei) در فن آوری ارتباطات نسل بعدی است.با بروز نیوز همراه باشید. (بیشتر…)