ولوو و رونمایی از فیس لیفت S90 و V90

شرکت ولوو یکی از برندهای مطرح تولیدکننده خودرو بوده که هر سال به معرفی نسل جدیدی از اتومبیل‌های خود می‌پردازد. به تازگی فیس لیفت دو سدان و خودرو واگنی S90 و V90 توسط این کمپانی معرفی شد. با بروزنیوز همراه باشید.

مدل‌های فیس لیفت S90 و V90 اعلام شده تفاوت چندانی با نمونه قبلی نداشته و تنها در قسمت بیرونی و داخلی تغییرات کوچکی پیدا کردند. از جمله آنها باید به سیستم صوتی لوکس Bowers & Wilkins جدید اشاره کرد و همچنین چند مورد دیگر را دربرمی‌گیرد.

به گفته ولوو، دو مدل جدید دارای سیستم هیبریدی خفیف ۴۸ ولتی هستند تا به عنوان مدل‌های نسبتا الکتریکی محسوب شوند. همچنین در داخل کابین سیستم لغو سروصدا اضافی اتاق افزوده شده که مانع از ورود صدا بیرون به داخل کابین خواهد شد و فضایی راحت و آرامش بخش برای سرنشینان به دنبال خواهد داشت.

فیس لیفت S90 و V90 پاک تر از همیشه

یک ویژگی جالبی که در فیس لیفت S90 و V90 ولوو تعبیه شده، فناوری پاک کننده هواست و این امر موجب حذف آلودگی در داخل کابین خودرو خواهد شد. چنین ویژگی برای بازار چین و مناطق بسیار آلوده کاملا کاربردیست.

این سیستم به عنوان Advanced Air Cleaner شناخته شده و برای تمامی بازارها در نظر گرفته نشده است. برای کسب جزئیات بیشتر، پیرامون قیمت و تاریخ عرضه، بهتر است به وب سایت شرکت ولوو مراجعه کنید.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *