درز اطلاعات جدید از Galaxy Fold 2 سامسونگ

شرکت سامسونگ قصد دارد در بهار سال جاری نسل جدید گوشی هوشمند تاشو گلکسی فولد را به نام Galaxy Fold 2 معرفی کند. تلفن هوشمندی که از طراحی جذابی برخوردار خواهد بود و ویژگی‌های جدید دارد. با بروزنیوز همراه باشید.

نخست اینکه گلکسی فولد ۲ دارای صفحه نمایشی با پوشش شیشه UTG است. همان چیزی که در گلکسی زد فلیپ اخیر مشاهده کردیم. این نوع شیشه نه تنها دوام بالایی داشته، بلکه موجب ضخامت کم نمایشگر هم خواهد شد.

برخلاف گلکسی فولد نسل اول، Galaxy Fold 2 با قلم اس پن همراه خواهد شد. ویژگی که اگرچه عجیب است، اما شرکت کره‌ای قصد استفاده از آن را داشته و انتظار داریم با یک محصول جذاب رو به رو باشیم.

Galaxy Fold 2 با مشخصات و طراحی بروزرسانی شده

متاسفانه قرار نیست این گوشی به دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی گلکسی اس ۲۰ اولترا مجهز شود و احتمالا یک حسگر ۶۴ مگاپیکسلی دریافت خواهد کرد. گذشته از آن نمایشگر Galaxy Fold 2 از نوع ۸ اینچی بوده و با پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ و حافظه رم ۸ یا ۱۲ گیگابایتی بهار امسال رونمایی خواهد شد.

پیش بینی شده قبل از معرفی گلکسی نوت ۲۰، سامسونگ گلکسی فولد ۲ را به بازار عرضه دارد. گفته می‌شود این مدل چندان ارزان نخواهد بود و نباید انتظار معرفی یک مدل بسیار ارزان قیمت را داشت.

 

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *