آیفون ۱۱ و آیفون XR در سال ۲۰۱۹ پرفروش‌ترین شدند

شرکت اپل گوشی هوشمند آیفون XR را در سال ۲۰۱۸ راهی بازار کرد و موفق شد طی یک سال بیش از ۴۶ میلیون این اسمارتفون را به فروش برساند و در این بین آیفون ۱۱ نیز با گذشت سه ماه از عرضه آن به فروش ۳۷ میلیون واحدی دست یافت که خیره کننده است. با بروزنیوز همراه باشید.

شرکت کوپرتینویی اپل درصدد است تا هر سال یک تلفن هوشمند اقتصادی محور یا همان خوش قیمت را روانه بازار کند تا بتواند با فروش بالا آن سود بزرگی را شامل حال خود نماید. در این بین گوشی هوشمند آیفون XR طی یک سال به فروش ۴۶ میلیونی رسید و آیفون ۱۱ نیز در طی سه ما به فروش ۳۷ میلیونی دست پیدا کرد.

اگر بخواهیم میزان فروش ایکس آر را با آیفون ۱۱ مقایسه کنیم، متوجه خواهیم شد آیفون ایکس آر در مدت سه ماه تنها ۲۳ میلیون واحد فروش داشت اما این رقم در آیفون ۱۱ بیش از ۳۷ میلیون واحد بود. این آمار نشان می‌دهد که آیفون ۱۱ حتی در سال ۲۰۲۰ نیز گوشی هوشمند موفقی برای اپل خواهد بود و عملکرد بهتری نسبت به آیفون XR خواهد داشت.

آیفون ۱۱ پرفروش ترین گوشی هوشمند سال ۲۰۱۹

باتوجه به آمار اعلام شده از داده‌های جهانی، سامسونگ با سری گلکسی اس و نوت جایگاه سوم از پرفروش‌ترین تلفن‌های هوشمند سال ۲۰۱۹ را نتوانست به خود اختصاص دهد، بلکه این Galaxy A10 بود که جایگاه سوم را کسب کرد. این یعنی آیفون ۱۱ در رتبه نخست، آیفون XR در رتبه دوم قرار گرفتند.

در رتبه چهارم آیفون ۱۱ پرو مکس و در رتبه پنجم آیفون ۸ قرار گرفتند. نکته قابل توجه رتبه هشتم است که شیائومی با ردمی نوت ۷ کسب کرد. باتوجه به این آمار و ارقام، اپل توانسته عملکرد خوبی در مقایسه با سامسونگ و دیگر برندها داشته باشد.

انتظار داریم سال ۲۰۲۰ نیز این شرکت‌ها همچنان در رتبه قرار گیرند.

 

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *