احتمالا فیلم No Time to Die طولانی‌ترین فیلم مجموعه James Bond خواهد بود

با توجه به صفحه فروش بلیت‌های فیلم No Time to Die، به نظر می‌رسد این فیلم طولانی‌ترین اثر از مجموعه جیمز باند (James Bond) خواهد بود. با بروز نیوز برای کسب اطلاعات تکمیلی همراه باشید.

همانطور که می‌دانید؛ به زودی جدیدترین قسمت از مجموعه سینمایی جیمز باند که به ۰۰۷ نیز معروف است با نام فیلم No Time to Die به اکران می‌رسد. حال با توجه به مشخص شدن سانس سینماهای اکران این عنوان، به نظر می‌رسد که فیلم No Time to Die یکی از طولانی‌ترین آثار این مجموعه خواهد بود.

در صفحه فروش بلیت‌های سینمایی این عنوان، مدت زمان فیلم ۱۶۳ دقیقه ثبت شده است که اگر این موضوع صحت داشته باشد؛ فیلم No Time to Die به یکی از طولانی‌ترین آثار مجموعه تبدیل می‌شود. این در حالیست که رکورد طولانی‌ترین فیلم از این مجموعه در دست فیلم Specter است.

فیلم No Time to Die پنجمین و آخرین حضور دنیل کریج (Daniel Craig) در نقش جیمز باند خواهد بود. اولین حضور وی در این نقش به سال ۲۰۰۶ و فیلم Casino Royale بر می‌گردد. از آن زمان کریج به شخصیت اصلی فیلم‌های جیمز باند تبدیل شد و توانست در آثار موفقی مانند فیلم Skyfall از این مجموعه به ایفای نقش بپردازد.

فیلم No Time to Die در تاریخ ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ ( ۳ آوریل ) به اکران خواهد سید.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • خانه
  • سینما
  • احتمالا فیلم No Time to Die طولانی‌ترین فیلم مجموعه James Bond خواهد بود