اکران فیلم Sonic در چین به دلیل شیوع ویروس کرونا به تاخیر افتاد

اکران فیلم Sonic the Hedgehog که قرار بود از چند روز دیگر در چین شروع شود؛ به دلیل شیوع ویروس کرونا به تاخیر افتاد. با بروز نیوز برای کسب اطلاعات بیشتر همراه باشید.از فیلم Sonic the Hedgehog می‌توان به عنوان یکی از آثار موفق گیشه در دو هفته اخیر یاد کرد. فیلمی که اقتباسی از داستان‌های شخصیت Sonic است و در آن بازیگران بزرگی مانند جیم کری (Jim Cary) به ایفای نقش می‌پردازند.

طی سال‌های اخیر، سینمای چین و گیشه‌های آن توانسته‌اند به منبع درآمد جدیدی برای فیلم‌سازان تبدیل شوند و سازندگان آثار سینمایی سرمایه‌گذاری‌های بلند مدت و پر هزینه‌ای را برای اکران فیلمشان در بازار چین می‌کنند.

حال به دلیل شیوع ویروس کرونا، اکران فیلم Sonic the Hedgehog که قرار بود از چند روز آینده در چین آغاز شود به تاخیر افتاده است.

Paramount در گفتگوی با هالیوود ریپورتر گفت:

« با توجه به وضعیت پیش آمده کرونا ویروس، زمان اکران فیلم Sonic the Heagehog در چین به تعویق می‌افتد و ما به زودی تاریخ جدید را اعلام می‌کنیم.»

همچنین در ادامه این اطلاعیه، از تمام کارکنان و گروه‌های پزشکی که کمک به ریشه‌کن کردن این ویروس می‌کنند تشکر شده است.

به طور حتم این خبر تعجب آور نیست، زیرا بسیاری از سینماهای چین از ماه ژانویه به دلیل شیوع ویروس کرونا بسته‌ شده‌اند. شاید جالب باشد بدانید که تا قبل از ۲۴ ژانویه (زمان بسته شدن سینما‌ها)، کل درآمد سینما‌ها در سال جدید ۳ میلیون و ۹۰۰ هزار دلار ثبت شده است. رقمی که در مدت زمان مشابه در سال گذشته ۱ میلیارد و ۵۲ میلیون دلار بوده است.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • خانه
  • سینما
  • اکران فیلم Sonic در چین به دلیل شیوع ویروس کرونا به تاخیر افتاد