دمو بازی Resident Evil 3 Remake در راه است

سازندگان بازی Resident Evil 3 Remake خبر از عرضه دمو این بازی طی روز‌های آینده دادند. با بروز نیوز برای کسب اطلاعات بیشتر همراه باشید.

همانطور که از اسم بازی Resident Evil 3 Remake  مشخص است، این اثر یک بازسازی کامل از نسخه اصلی خود خواهد بود که توسط کپکام (Capcom) تا چند ماه دیگر منتشر می‌شود. حال سازندگان آن خبر از عرصه نسخه دمو بازی پیش از عرضه رسمی آن دادند.

اتفاقی که پیش از این برای بازی Resident Evil 2 Remake نیز رخ داد و بازخوردهای مثبتی نیز برای کپکام به همراه داشت.

هنوز کپکام مشخص نکرده است که این دمو در چه تاریخی منتشر می‌شود؛ اما از آن‌جایی که زمان زیادی تا عرضه رسمی بازی نمانده است،‌ باید هر چه سریع‌تر خودتان را برای تجربه آن آماده کنید.

البته انتظار می‌رود که رویکرد کپکام در انتشار دمو، شبیه به دمو بازی Resident Evil 2 Remake باشد. در دموی این بازی، تنها می‌توانستید ۳۰ دقیقه از بازی را تجربه کنید.

باید منتظر ماند و دید که آیا کپکام در ساخت قسمت سوم مجموعه بزرگ و پرطرفدار Resindet Evil می‌تواند همانند قسمت دوم عمل کند و باری دیگر یکی از نوستالژی‌های بی‌نظیر دوران کودکی بازیبازها را زنده کند. به نظرتان بازی Resident Evil 3 Remake موفق خواهد شد؟

در آخر شایان ذکر است که بازی Resident Evil 3 Remake در تاریخ ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ (۳ آوریل) برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و رایانه شخصی منتشر می‌شود.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *