تلفن هوشمند Galaxy M31 سامسونگ معرفی شد

شرکت سامسونگ به تازگی از یک میان رده جدید تحت عنوان Galaxy M31 رونمایی کرد. اسمارتفونی که طراحی نسل جدیدی داشته و از مشخصات رده میانی قابل توجهی برخوردار است. با بروزنیوز همراه باشید.

گوشی هوشمند Galaxy M31 عضوی از خانواده گلکسی M بوده و جانشین گلکسی M30 سال ۲۰۱۹ محسوب می‌شود. این تلفن هوشمند از صفحه نمایش ۶.۴ اینچی Full HD+ Infinity-U Super AMOLED برخوردار بوده و به پردازنده هشت هسته‌ای اگزینوس ۹۶۱۱ با تراشه گرافیکی Mali-G72MP3 مجهز است.

حافظه رم آن ۶ گیگابایتی LPDDR4x بوده و حافظه داخلی دستگاه ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی از نوع UFS 2.1 بوده و به ۵۱۲ گیگابایت قابل ارتقاست. گذشته از آن باید به سیستم عامل اندروید ۱۰ کیو با رابط کاربری  One UI 2.0 اشاره کرد.

Galaxy M31 سامسونگ میان رده ای با دوربین چهارگانه

یکی از بهترین بخش Galaxy M31، دوربین چهارگانه‌ای بوده که در عقب قرار گرفته و شامل حسگر اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، حسگر اولتراواید ۸ مگاپیکسلی، حسگر سنجش عمق ۵ مگاپیکسلی و حسگر ماکرو ۵ مگاپیکسلی می‌شود. دوربین سلفی از نوع ۳۲ مگاپیکسلی بوده و سنسور اثرانگشت آن در عقب جای گرفت.

جک ۳.۵ میلیمتری همچنان باقی مانده و دارای رادیو اف ام و اسپیکرهایی با پشتیبانی دالبی اتموس است. همچنین باید به پشتیبانی شبکه Dual 4G VoLTE، وای فای ۸۰۲.۱۱ ac، بلوتوث ۵.۰ و پورت USB-C پرداخت.

یکی از نقاط عطف گوشی هوشمند جدید سامسونگ، باتری ۶۰۰۰ میلی آمپرساعتی با فناوری شارژ ۱۵ واتیست. سامسونگ در نظر دارد، Galaxy M31 را با قیمت ۲۰۸ تا ۲۲۲ دلار از ۵ مارس در رنگ مشکی و آبی عرضه کند.

 

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *