تلفن هوشمند میان رده Q51 ال جی معرفی شد

شرکت ال جی با معرفی چندین محصول توسط رقبایی چون سونی، هوآوی و چندی دیگر، تصمیم گرفت یک میان رده جدید به نام Q51 را با مشخصات مناسب و طراحی ساده اما بروز معرفی کند. با بروزنیوز همراه باشید.

تلفن هوشمند Q51 در واقع جانشین Q50 سال ۲۰۱۹ است که با تغییرات اندک طراحی و بروزرسانی در بخش سخت افزاری به تازگی معرفی شد. این اسمارتفون از نمایشگر ۶.۵ اینچی ناچ HD+ FullVision V-Notch با نسبت تصویر ۱۹.۵:۹ برخوردار است.

گذشته از آن باید به پردازنده ۱۲ نانومتری هشت هسته‌ای Helio P22 مدیاتک با تراشه گرافیکی IMG PowerVR GE8320 اشاره کرد. حافظه رم این دستگاه ۳ گیگابایت بوده و در زمینه حافظه داخلی ال جی یک مدل ۳۲ گیگابایتی با قابلیت ارتقا تا ۲ ترابایت در نظر گرفته است.

ال جی Q51 یک میان رده ایده آل

پشتیبانی از دو سیم کارت همزمان و سیستم اندروید ۹.۰ پای، دیگر مشخصه Q51 است. گفتنیست که ال جی دوربین سه گانه افقی ۱۳/۵/۲ مگاپیکسلی را در این مدل تعبیه کرده و دوربین سلفی از نوع ۱۳ مگاپیکسلی است. همچنین Q51 دارای سیستم صوتی DTS:X 3D Surround فراگیر و جک ۳.۵ میلیمتری با رادیو اف ام بوده که تجربه صوتی خوبی رقم خواهد زد. ابعاد دستگاه ۱۶۶*۷۷*۸.۴ میلیمتر بوده و وزن آن به ۲۰۴ گرم می‌رسد.

قابلیت ارتباطی شبکه ۴G VoLTE، وای فای ۸۰۲.۱۱، بلوتوث ۵.۰، پورت USB-C و NFC، از ویژگی‌های Q51 است. این محصول ال جی با باتری ۴۰۰۰ میلی آمپرساعتی در رنگ سفید و تیتانیومی با قیمت ۲۶۲ دلار ۲۶ فوریه راهی بازار کره جنوبی می‌شود.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *