ساخت فیلم Mission Impossible 7 به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد

ساخت و فیلم‌برداری فیلم Mission Inpossible 7 قرار است در ایتالیا آغاز شود. اما حال به دلیل شیوع ویروس کرونا، زمان شروع آن به تعویق افتاده است. با بروز نیوز همراه باشید.

بنا به گزارش نیویورک تایمز، مبتلا شدن ۱۵۰ نفر به ویروس کرونا در ایتالیا تایید شده است و رهبران این کشور اقدام به قرنطینه کردن ۱۰ شهر و همچنین تعطیلی مدارس، دانشگاه و مسابقات ورزشی کرده‌اند. حال به نظر می‌رسد شیوع این ویروس، به پروژه فیلم Mission Inpossible 7 نیز لطمه وارد کرده است و باعث به تعویق افتادن آن شده است.

سخنگوی Paromount Pictures در مصاحبه اخیر خود با هالیوود ریپورتر، اعلام کرد که پروژه ساخت فیلم Mission Impossible 7 به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاده است. او دراینباره گفته است که این کار به دلیل ایمنی هرچه بیشتر بازیگران و کارکنان فیلم صورت گرفته است.

فیلم Mission Impossible 7 برای اکران در تاریخ ۲ تیر ۱۴۰۰ (۳۲ ژولای ۲۰۲۱) برنامه ریزی شده است اما به نظر می‌رسد به دلیل تعویق‌های پیش آمده، زمان اکران آن تغییر خواهد کرد. شایان ذکر است که یوجین کیتریج (Eugene Kittridge) باری دیگر به این مجموعه بازگشته است. آخرین حضور او به قسمت نخست مجموعه در سال ۱۹۹۷ برمی‌گردد.

مبتلایان کرونا ویروس به ۷۹ هزار نفر در سراسر جهان رسیده است و بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ کشته نیز داشته است که اغلب آن‌ها در کشور چین بوده است.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • خانه
  • سینما
  • ساخت فیلم Mission Impossible 7 به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد