بازی The Division 2‌را این هفته رایگان تجربه کنید

به مناسبت نزدیک شدن به زمان عرضه بسته الحاقی جدید بازی The Division 2، می‌توانید برای این هفته به صورت رایگان به تجربه این بازی بپردازید. با بروز نیوز همراه باشید.

طرفداران بازی The Division 2 به طور حتم اطلاع دارند که بسته الحاقی Warlords of New York به زودی منتشر خواهد شد. به همین مناسبت یوبی‌سافت (Ubisoft) برای جذب بازیکن جدید، بازی The Divsion 2 را تنها برای این هفته به صورت رایگان دردسترس عموم قرار داده است.

کسانی که هنوز موفق به خرید بازی The Division 2 و تجربه لذت بخش مبارزه و اکتشاف دنیای آن نشده‌اند می‌توانند از تاریخ ۸ الی ۱۲ اسنفد ( ۲۷ فوریه تا ۲ مارس‌) به صورت رایگان این بازی را روی کنسول ایکس‌باکس وان، کنسول پلی‌استیشن ۴ و رایانه شخصی دریافت کنند.

شایان ذکر است که هیچ محدودیتی مانند محدودیت زمانی یا سطح بندی برای این تجربه رایگان وجود نخواهد داشت. همچنین تمام پیشرفت‌هایتان در بازی حفظ می‌شود و در صورت خرید نسخه اصلی، به آن منتقل خواهد شد.

البته می‌توانید مستقیم به سراغ خرید بازی بروید؛ زیرا بازی The Divsion 2 تخفیف‌های بالایی روی پلتفرم‌های مختلف خورده است. The از جمله آن می‌توان به کنسول ایکس‌باکس وان اشاره کرد که می‌توانید تنها با پرداخت ۳ دلار، بازی را خریدرای کنید و تجربه آن لذت ببرید.

البته برای تجربه بازی The Division 2 نیاز به داشتن اشتراک پلی‌استیشن پلاس (PlayStation Plus) و یا ایکس‌باکس لایو گلد (Xbox Live Gold) دارید.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *