بروزنیوز

رونمایی استون مارتین از V12 Speedster

شرکت استون مارتین در جریان نمایشگاه ژنو ۲۰۲۰ که به صورت نیمه در حال برگزاریست، از خودرو کوپه منحصربفرد خود V12 Speedster رونمایی کرد تا در کنار دیگر رقبا محصولی قابل را معرفی کرده باشد. با بروزنیوز همراه باشید. (بیشتر…)

شیائومی از سری بلک شارک ۳ رونمایی کرد

شرکت شیائومی همانطور که انتظار می‌رفت، به تازگی از گوشی‌های هوشمند گیمینگ جدید خود به نام بلک شارک ۳ و بلک شارک ۳ پرو رونمایی کرده که مدل‌های گیمینگ حرفه‌ای محسوب می‌شوند. با بروزنیوز همراه باشید. (بیشتر…)

رده بندی سنی بازی Resident Evil 3 Remake خبر از یک اثر خونین می دهد

در حالی که تنها یک ماه تا عرضه نسخه بازسازی شده بازی Resident Evil 3 باقی مانده است؛ این بازی رده‌بندی سنی خود را دریافت کرده است. رده‌بندی که خبر از اثری پر از خشونت و هیجان می‌دهد. با بروز نیوز همراه باشید. (بیشتر…)

لیست بازی‌ هایی که قرار است از این ماه به سرویس PS Now اضافه شوند

سرویس PS Now در ماه جاری میزبان عناوین مهیج و جذابی خواهد بود که بی‌شک تجربه برخی از آن‌ها به تک تک بازیبازها پیشنهاد می‌شود. با بروز نیوز برای کسب اطلاعات بیشتر همراه باشید. (بیشتر…)

مایکروسافت Surface Duo با دوربین های حرفه ای همراست

شرکت مایکروسافت قصد دارد گوشی هوشمند تاشو اندرویدی خود را به نام Surface Duo در تابستان سال جاری راهی بازار کند. البته تاکنون جزئیات دقیق این مدل باتوجه به معرفی اکتبر ۲۰۱۹، اعلام نشد. با بروزنیوز همراه باشید. (بیشتر…)

مارک والبرگ:‌ «فیلم Uncharted شبیه به فیلم Indiana Jones است»

به نظر می‌رسد که سرانجام فیلم Uncharted ساخته خواهد شد. حال مارک والبرگ (Mark Wahlberg) که قرار است شخصیت سالی (Sully) را ایفا کند از شباهت‌های این فیلم با فیلم Indiana Jones گفته است. با بروز نیوز همراه باشید. (بیشتر…)

وان پلاس ۸ میانه آوریل معرفی خواهد شد

شرکت وان پلاس یکی از برندهای مطرح تولیدکننده گوشی هوشمند بوده که با وجود گذشت چند سالی از تاسیس آن تاکنون توانسته محصولات بزرگی را در بازار عرضه دارد. حال به تازگی تاریخ معرفی سری وان پلاس ۸ آشکار شد. با بروزنیوز همراه باشید. (بیشتر…)

رونمایی رنو از خودرو کانسپت الکتریکی با برد بلند

شرکت رنو یکی از برندهای مطرح خودروسازی بوده که در چند سال اخیر پیشرفت چشمگیری داشته و در این بین به تازگی از اتومبیل الکتریکی کانسپت خود تحت عنوان Morphoz EV رونمایی کرد. با بروزنیوز همراه باشید. (بیشتر…)

ویروس کرونا تاثیر ۵ میلیارد دلاری در گیشه های جهان خواهد گذاشت

۴۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار، این رقم مربوط به فروش جهانی فیلم‌ها در سال ۲۰۱۹ میلادی است. رقمی که به نظر می‌رسد در سال میلادی جاری کوچک‌تر خواهد شد. با بروزنیوز همراه باشید. (بیشتر…)

تصویر رندر شده Galaxy A21 سامسونگ پیش از معرفی

شرکت سامسونگ برای سال ۲۰۲۰ محصولات مختلفی تدارک دیده که از جمله باید به گوشی هوشمند میان رده Galaxy A21 اشاره داشت. این مدل اقتصادی که جانشین Galaxy A20 سال ۲۰۱۹ است، به تازگی تصویر آن فاش شد. با بروزنیوز همراه باشید. (بیشتر…)

سامسونگ می خواهد سال ۲۰۲۰ بیش از ۸ میلیون دستگاه تلویزیون QLED به فروش برساند

در این که شرکت سامسونگ یکی از برندهای بزرگ صنعت تلویزیون هوشمند است، شکی نیست. این کمپانی در سال‌های گذشته به رشد فروش چشمگیر دست یافته و توانسته سهم بزرگی پیدا کرد. اما گویی در سال ۲۰۲۰ به دنبال تصاحب سهم بیشتری است. با بروزنیوز همراه باشید. (بیشتر…)

بررسی میزان فروش فیلم Birds Of Prey در گیشه ها

فیلم Birds Of Prey  جزو تازه به اکران رسیده‌های سینمای جهان است. اثری که به نظر می‌رسید می‌تواند شروع موفقیت آمیزی را رقم بزند و در ادامه نظر مخاطب را جذب کند؛ اما اتفاقی بر خلاف آن رخ داد. با بروز نیوز همراه باشید. (بیشتر…)