بررسی میزان فروش فیلم Birds Of Prey در گیشه ها

فیلم Birds Of Prey  جزو تازه به اکران رسیده‌های سینمای جهان است. اثری که به نظر می‌رسید می‌تواند شروع موفقیت آمیزی را رقم بزند و در ادامه نظر مخاطب را جذب کند؛ اما اتفاقی بر خلاف آن رخ داد. با بروز نیوز همراه باشید.

فیلم Birds Of Prey  و یا فیلم Harley Quinn: Birds Of Prey توانست در اکران آخر هفته آمریکای شمالی ۴ میلیون دلار دیگه به فروش خود اضافه کند و مجموع فروش فیلم را به رقم ۱۸۸ میلیون و ۳۸۰ هزار دلار برساند. این بدان معناست که خیلی زود فیلم Birds Of Prey می‌تواند میزان ۲۰۰ میلیون دلار فروش را رد کند.

اکران فیلم Birds Of Prey توانسته تا به این لحظه جزو چهار فروش بزرگ سال ۲۰۲۰ میلادی را برای خود کند. جایی قبل‌تر از فیلم Sonic the Hedgehog با ۲۶۵ میلیون دلار فروش، فیلم ۱۹۱۷ با ۳۶۲ میلیون دلار فروش و فیلم Bad Boys for Life با ۴۰۵ میلیون دلار فروش در سراسر جهان.

طبق گزارش‌ها، بودجه ساخت فیلم Birds Of Prey چیزی حدود ۹۷ میلوین دلار بوده است که به لطف مالیات‌های کالیفرنیا به ۸۴ میلیون دلار کاهش یافته است. این در حالی است که سایت Variety می‌گوید بودجه ساخت فیلم Birds Of Prey  چیزی حدود ۱۰۰ میلیون دلار بوده که بیشتر آن بابت ساخت CGI هزینه شده است.

آیا موفقیت Birds Of Prey حتمیست؟

در حال حاضر فروش فیلم در گیشه‌ها ۱۰۰ میلیون دلار از بودجه خود جلوتر بوده است؛ اما نباید میزان هزینه‌ و سرمایه بابت تبلیغات این فیلم را در نظر نگرفت. به طور حتم با احتساب ارقام مربوط به این بخش، بودجه ساخت فیلم به رقمی بزرگ‌تر از چیزی که گفته شده است خواهد رسید.

با این حال بودجه ساخت فیلم Birds Of Prey به مراتب کم‌تر از آثار دیگر دی‌سی (DC) مانند فیلم Man of Steel، فیلم Batman V Superman و یا حتی فیلم Shazam! بوده است.

طبق گزارش سایت Variety، فیلم Birds Of Prey به ۱۰۰ میلیون دلار فروش دیگر در آمریکای شمالی و همچنین ۳۰۰ میلیون فروش در سراسر جهان نیاز دارد تا بتوان به آن برچسب یک فیلم موفق در گیشه‌ها را زد. مشکلی که فیلم Birds Of Prey با آن رو به رو است؛ از دست دادن کامل بازار چین خواهد بود. بازاری که در آن فیلم Aquaman توانست فروش ۲۹۱ میلیون دلاری را به ثبت برساند.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *